Prietenii mei..Part 2

Chemati-va prietenii,parintii,colegii,fratii,prietenele,amantele…urmeaza ”Prietenii mei Part 2”.

Bun sa incepem..Al 2 lea prieten pe care il voi descrie astazi este Poezie.Ma rog..pe el il cheama A.Ionut Victor..dar maica-sa nu a avut prea multa inspiratie cu numele asta si i-am spus ‘Poezie’…suna mai frumos,mai artistic..

Miguel de Unamuno..adica alt om destept spunea : ”Cainele ar fi cel mai bun prieten al omului, daca ar avea parale.” Eu cred ca Poezie este cel mai bun prieten al meu..chiar daca n-are parale…

Deci sa incepem…

  • Este omul care crede ca Bic-ul,Astor, Gillette,pasta si periuta de dinti s-au inventat degeaba.
  • Traieste in casa cu un super erou
  • Primele tigari le-a savurat intr-un lan de porumb
  • Cand a dat masina peste el a cerut o sticla de suc si ceva de mancare..
  • Ascunde brichetele si tigarile intr-o caciula verde
  • Masina lui preferata este Ford Ka(wtf??)
  • Un pahar de vin il face K.O.
  • Spalatul odata pe saptamana i se pare prea des…
  • Se c*ca la gramada (sta la camin)…
  • Merge stramb si isi sufla mucii mereu..chiar si atunci cand nu are.
  • Nota 10 ii trezeste si acum amintiri..

Revenim cu partea a 3 a…

~ de Habarnist pe ianuarie 3, 2010.

9 răspunsuri to “Prietenii mei..Part 2”

  1. daca iti cereau la scoala sa faci o caracterizare nu iti iesea asa bine:))

  2. prietenul tau seamana cu un amic de la facultate :))

  3. Poezie e mai trist…. ASA e el

  4. tare faza cu caca*u la gramada=))

  5. […] aici daca nu il […]

  6. […] Nilă si cu mine am fost la prietenu’ nostru Poezie. Si, cu tine vorbesc Poezie, ne cerem scuze ca am trezit-o pe doamna mama ta din somn. Sa mor daca […]

  7. […] n-ai ce face.. Frumoasa vreme..Ziua de azi mi-am petrecut-o cu Konu(ce gay suna..),la Poezie acasa.Bere,cola si alte lucruri […]

  8. […] de televizor si calculator,am plecat la un prieten.(Aveti descrierea lui aici).Ajuns acolo,am povestit cateva lucruri care s-au intamplat de-a lungul saptamanii,ne-am cinstit cu […]

  9. […] Poezie mi-a zis astazi o gluma buna: Cand tu credeai ca ai descoperit cele mai bune tigari,altu deja s-a […]

Lasă un comentariu