Titlu’

Astazi am pierdut timpul lenevind si stand pe afara.

Cum mergeam eu linistit pe carare,admirand primavara,am dat fata in fata cu un sarpe.Statea la soare si se bronza,fara sezlong sau umbreluta,fara ochelari de soare sau lenjerie de lux…pur si simplu,statea…

Nu imi e frica de asa ceva,nu am fobii,nu ma sperie intunericul si nici 2012.Dupa ce ne-am privit in ochi si am discutat despre cat de cautate sunt gentile si pantofii din pielea lui,a luat-o la fuga….

Cred ca si-a dat seama ca sunt veninos…

P.s: Poezie mi-a zis astazi o gluma buna: Cand tu credeai ca ai descoperit cele mai bune tigari,altu deja s-a saturat de ele…(Gluma era altfel…da merge)

~ de Habarnist pe Aprilie 9, 2010.

10 Răspunsuri to “Titlu’”

  1. unde sarpe buai??:|
    iti dai seama cat de imuna sunt daca u esti veninos?:))

  2. trebuia sa il saruti, poate devenea printesa 😛 ce, doar broscoiul sa devina print? lasa, inventai tu un nou nasm 🙂

  3. @simiyellow N-am ajuns atat de rau…:)

    • dar eu nu am zis ca ai ajuns rau….hai mai ca stie toata lumea ce baiat frumos si plin de sharm esti 😛 ziceam si eu ca na, deveneai si tu legenda, ce numai dracula sa fie?

  4. printesa e doar marinica stefanica wtf yayo turnulete turnulete.. ba stii sah? muta si mie calu’:)))

  5. @simiyellow ”hai mai ca stie toata lumea ce baiat frumos si plin de sharm esti ”..asta mi-a placut :d

  6. P. P.S.:”Cand crezi ca ai gasit toate raspunsurile, vine viata si schimba toate intrebarile”…

  7. ”Cand crezi ca ai gasit toate raspunsurile, vine viata si schimba toate intrebarile” . oooo, ce dulce:D

  8. Dap…tare gluma dar aia cu raspunsurile si viata e mai tare.

  9. „cand crezi ca ai dat toate pliantele, vine mezey si iti da altele…:D”

Lasă un răspuns

 
