Tacerea primaverii…

Gata,a venit primavara..E a treia oara cand zic lucrul acesta si de fiecare data m-am inselat..Dar,de data asta,am o presimtire ca se incalzeste si berea o sa se bea cu mai multa placere.

Astazi,plictisit de televizor si calculator,am plecat la un prieten.(Aveti descrierea lui aici).Ajuns acolo,am povestit cateva lucruri care s-au intamplat de-a lungul saptamanii,ne-am cinstit cu un pahar de cola si cateva cipsuri si am deschis geamul.Afara,inafara de frumusetea primaverii,am vazut si doi caini care isi faceau de cap.

Mai exact,partea masculina i-a dat tarcoale femelei,cam 5 minute..Nu a scos-o la cafea,nu i-a dus flori,nu i-a zambit soacrei si nici nu i-a facut declaratii de dragoste.Pur si simplu,dupa ce a privit-o,a trecut la fapte.Partea amuzanta e ca nu erau singuri.Langa acest ‘cuplu’,se stransesera si vreo trei gura casca.Acestia,invidiosi ca nu au si ei o partenera,au inceput sa latre.Si latrau,si se iubeau…si au trait fericiti pana la adanci batraneti.

Ah,nu asa trebuia sa se termine postul…Faza e ca,dupa ce au terminat treaba,au ramas lipiti.Imediat dupa ce am vazut scena,mi-a venit in minte urmatoru gand..:”Daca era asa si la oameni?”…

Imi imaginez,o doamna de companie,cum ar fi spus..”Da..deci 80 de ron treaba si 40 ‘imobilizatul’….pt ca ma tii din treaba….”

~ de Habarnist pe Martie 25, 2010.

14 Răspunsuri to “Tacerea primaverii…”

  1. faza asta cu ramasu lupiti nush dc se intampla la animale…o chestie ciudata dupa parerea mea… iar faza cu 40 ron imobilizatu.. eu zic sa cresti suma:))

  2. :)) cik nu stie de ce se intampla:))pff doamne.. (nu i ciudata deloc)
    cat despre tine domnule///ai o imaginatie.. :)) mai ziceai de gogu
    p.s. ce treaba are poza aia cu postul asta?..

  3. mi-a placut mie..si e de primavara :)) (primavara iese lumea in parc cu draciile alea..) eu,sa am imaginatie?nuuu :d

  4. @Thais si nu esti dusa cu pluta?intreb…:-„

  5. a dat laptele afara coaie =))

  6. cred k si u esti invidios pe cainii aia:)) glm bre urs . :>

  7. recomand … Grasu xxl si Guess who – azi nu 😀

  8. o stiu..e tare 🙂

  9. Mah…nu cred k dak oamenii ar ramane si ei imbarligati ar fi marfa…ar fi de rahat…

  10. @AlexD pai si eu ce am zis?:)

  11. ia uitei ba nu mai poate nici cainii sa faca mumu de voi… huu

  12. cotarceala =)))

Lasă un răspuns

 
