Cand n-ai ce face..

Frumoasa vreme..Ziua de azi mi-am petrecut-o cu Konu(ce gay suna..),la Poezie acasa.Bere,cola si alte lucruri necurate.

Iertati-ne doamna Anghel ca v-am facut mizerie…

Ce frumos e cand stai la unu acasa si te cam doare-n basca daca faci dezordine.Iti pui bere in pahar,mananci o sãmanţã,mai cade o coaja..viata e frumoasa si ma-sa are aspirator.

Am mancat de la Poezie niste batoane de ciocolata…dalea de slabit.Nu c-as avea nevoie,dar eram curios sa vad cum sunt.Sa slabesti cu batoane de ciocolata?E cam aiurea si nu prea cred.Totusi…am lucrat la teleshoping.Acolo un aparat chinezesc si un operator de call center fac minuni.Dintr-o vaca de 100 de kg…ramai tot o vaca,de aceeasi greutate,dar cu banii luati.

Cam atat pe ziua de azi…ne mai auzim.

~ de Habarnist pe Martie 2, 2010.

4 Răspunsuri to “Cand n-ai ce face..”

  1. si zici ca ai lucrat la call center..:)):)) chiar nu stiam

  2. radem,glumim…da a fost panarama 🙂

  3. radem,glumim…futem platim parca asa era..

  4. ati fost ceva de genu:nu lasa pe maine ce poti face azi,lasa pe poimaine ori se uita ori nu mai e nevoie:))

Lasă un răspuns

 
