Lene…

De cateva zile sufar de boala numita lene, ma rog…sufar de cand m-am nascut, dar acum s-a agravat foarte tare. Nu am avut timp chef sa postez nimic in ultimele zile, cu toate ca mi s-au intamplat destule chestii interesante.

Ma tarasc din casa pana afara, fac efortul sa respir ca sa nu ma sting si as vegeta tot timpul.Daca lene m-ar durea…m-as face auzit si in casele voastre…

Ieri am fost sa-mi ajut bunicii la culesul strugurilor si mi-am iesit putin din stare..Am mancat struguri, am bat must si m-am batut cu cainele bunicului, caine numit Sconcs.

Cam atat pentru astazi.Voi cu ce va mai laudati?

Nu uitati ca ma gasiti si aici (in locul acesta nu-mi permit sa lenevesc🙂 )

~ de Habarnist pe Octombrie 2, 2010.

6 Răspunsuri to “Lene…”

  1. vad ca ai prins doua muste ca sa le faci portretul. am si eu un tantar si ma cam sacaie de vreo 2 zile, nu reusesc sa ii vin de hac, nu imi dai o mana de ajutor? promit sa ti-l cedez legal, cu toate actele si semnaturile necesare pentru a-l transforma in model unicat al colectiei tale

  2. foarte frumos :))

  3. eu stiu decat un sinur lucru….vreau muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuust, must, MUST:D ce crezi k putem face in aceasta privinta?:))

  4. vad. ca ti-a fost lene sa ma bagi in blogroll.

  5. tare blog-ul bravo maestre

Lasă un răspuns

 
