Genial!!

Uita-te la asta…merita!! :d

http://www.youtube.com/tippexperience

~ de Habarnist pe Septembrie 27, 2010.

21 Răspunsuri to “Genial!!”

  1. […] Genial!! Tue Sep 28, 2010 0:52 am Uita-te la asta…merita!! :d http://www.youtube.com/tippexperience […]

  2. dar pe asta o stii :))

    http://www.youtube.com/expendables

    filmu e smk :))eu m-am speriat la sfarsit cand a dat el cu pumnu:))

  3. =))))))))))))):))))))))))hahahahahaha hahahaha bah

  4. cat de panaramaaa=)):))) da…deci absolut genial:D si daca eu am scris fuck care e problema?:-„

  5. Pai cre’ ca „fucks” e prima varianta de raspuns :))

  6. ca sa mearga trebuie sa puneti tot un cuvant italian. si am vazut ca merge „mangia” si vine ursu si da din umeri apoi merge „scopa” si isi face ursul de cap😛

  7. incercati si „kill” =))

  8. si Women =))

  9. si „lol” acuma le scriu pe toate:))

  10. si „kiss” e genial=))

  11. si „boy” merge:))gata nu mai scriu😛

  12. „big”=))

  13. telephone

  14. azi am mai incercat si:))=))) „sings with” „turns on” si foarte tare „plays with”=)):)))

  15. A hunter ass a bear…geniala!

  16. E genial viralul…Beton!!!

Lasă un răspuns

 
