O sambata relaxanta…

Aseara am fost la o zi de nastere, o zi la care s-a consumat mult alcool si la care m-am simtit destul de bine…

Dar..nu despre asta vreau sa vorbim…

Sambata mi-a zis prietena mea ca nu mai am scapare..Vreau sau nu..trebuie sa mergem la gradina zoologica.

Stiti si voi cum sta treaba…

Daca femeia vrea sa o duci la Paris… nu ii poti aduce un breloc cu turnul Eiffel si sa o multumesti, degeaba o saruti tu frantuzeste si ii spui ca o iubesti….

Incerci sa ii spui ca sunt multi cersetori prin Paris, ca e posibil ca turnul ala sa cada exact cand ajungeti voi sa-l vizitati si e posibil sa va faca praf, ca mai bine mergeti o fuga pe la ai tai, ca puteti merge la peste, ca va puteti uita la un meci,  sa beti o bere si dupa o poti lasa si sa ragaie daca vrea…dar,nu nene, femeia vrea sa ajunga unde si-a propus.

Nu mai fusesem de cand eram mic si am zis ca merita sa mergem… Am ajuns acolo, am platit intrarea, am intrat pe poarta si brusc pelicanii si-a facut simtita prezenta, nu prin frumusete….ci prin mirosul care venea din locul unde-si petreceau timpul.

Noi am ajuns cam pe la ora 16, ora la care majoritatea animalelor dormeau..

Maimutele cerseau pufuleti, ursul nu si-a facut simtita prezenta si cimpanzeul a fost atractia gradinii…

Pe scurt…o sambata relaxanta.

~ de Habarnist pe Septembrie 20, 2010.

23 Răspunsuri to “O sambata relaxanta…”

  1. […] O sambata relaxanta… Mon Sep 20, 2010 15:50 pm Aseara am fost la o zi de nastere, o zi la care s-a consumat mult alcool si la care m-am simtit destul de bine… Dar..nu despre asta vreau sa vorbim… Sambata mi-a zis prietena mea ca nu mai am scapare..Vreau sau nu..trebuie sa mergem la gradin zoologica. Stiti si voi cum sta treaba… Daca femeia […] […]

  2. doar astea au fost animalele :))?sau restu erau la barbut si poker:))

  3. :)) … aha..:)) misto dumineca ta relaxanta, cat a fost beletu ?

  4. pardon.. era sambata:)) scz pt double posting:D

  5. si ca sa fac si triple posting :))
    mi`a aparut o eroare d genu ” trimiti comentarii prea repede , scrie mai incet” :))) lol… si asta de la wordpress :)) WTFFFF ?

  6. cum de ai mereu ceva de comentat?:-w ideea e k ti-a placut la zoo si te-ai scos si mai ieftin k la Paris:)) insa este o idee buna pt weekendul viitor:-„

  7. mi-ai adus aminte de faza cu leul de la gradina zoo si ala din savana:))
    frate… ce atata vrajba’ntre voi?!:))=)))

  8. :)) faza cu parisul suna destul de bine….mai rau e cand iti cere foc de la torta statuii libertatii din america😛 acolo sa te vad ce mai faci… ca sa nu mai zicem ca ai scapat foarte ieftin cu gradina zoologica

  9. E bine ca inca o mai bucura micile placeri si nu exagereaza…

  10. veeeezi…asa asa:D multumesc multumesc:D

  11. Salut ! Esti interesant de un banner exchange? Raspunde-mi pe emailul asta deceneu789@yahoo.com

  12. =)) noi trebuie neaparat sa indeplinim dorintele femeilor, dar ele pe ale noastre mai rar [-(

  13. scump domnule scump dincolo era mai ieftin

    Te asteptam sa intri si tu in concursul nostru unde poti castiga premii in bani!

  14. ahh so sweet… n.am mai fost la zoo din primara… merci de idee😀

  15. te-am adaugat in blogroll😀

  16. :))cum adik ma ..ursul nu si-a fct simtita prezenta=))tu ce erai?:)) ursoaica?:)) app vezi k ultimul post e ptr tine;)

Lasă un răspuns

 
