Un strop de inspiratie…

Au trecut cateva zile de cand n-am mai postat nimic pe blog. Pai e frumos, asa se face?!

Nu am mai scris nimic din doua motive…

Primul motiv este acela ca am fost pe la facultate, nu de drag..aveam niste restante de rezolvat. Daca nu le dai cand trebuie, daca ti-e lene sa inveti, le dai cand au mai ramas doar  consumatorii de bere si toti studentii care n-au avut rosii ca sa invete.( Costel -Trupa Deko ) . Am scapat cu bine de restantele date si acum ma gandesc la viitor…adica la restantele pe care o sa le mai dau.

Al doilea motiv pentru care nu am sters praful de pe blogul asta…a fost faptul ca imi fugise putin inspiratia. E ca atunci cand bei si fumezi…Le faci pe amandoua in acelasi timp, dar de una tot trebuie sa te apuci mai tare.

Restantele cu blogul nu merg facute simultan….Nu ca mi-am tocit coatele invatand, dar e sentimentul ala ciudat…

Cred ca este ca senzatia pe care o ai dupa ce te-ai insurat. Te trezesti a doua zi dupa petrecere si stai si te gandesti : ”In ce dracu m-am bagat..?!”

Asa si cu restantele…

Stai si te gandesti ca te ducea mintea daca invatai si tu cate ceva, ca berea cu prietenii o puteai bea si dupa ce veneai de la facultate, ca puteai asculta muzica in orice alt moment, ca puteai face pe tine stiind ca salvezi 5 minute de invatat…

~ de Habarnist pe Septembrie 17, 2010.

6 Răspunsuri to “Un strop de inspiratie…”

  1. […] Un strop de inspiratie… Sat Sep 18, 2010 1:49 am Au trecut cateva zile de cand n-am mai postat nimic pe blog. Pai e frumos, asa se face?! Nu am mai scris nimic din doua motive… Primul motiv este acela ca am fost pe la facultate, nu de drag..aveam niste restante de rezolvat. Daca nu le dai cand trebuie, daca ti-e lene sa inveti, le […] […]

  2. daaaaaaa
    stiu senzatia…. faza mai tare la mine e ca ma simt asa dupa fiecare examen insa cand ma gandesc la urmatorul care deobicei e peste cateva zile zic mereu „mai intai un film si dupa invat” si tot asa pana in ultima zi cand realizez ca nu stiu nimic si nu mai am nici timp 😀

  3. schimba baaa fata saptamaniiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!

  4. da dar daca invatai la timp erai ultima hahalela :)) tocilar fraier prost etc:)) si nu mai puteai bea ,asculta muzica,distra :))asa ca e mai frumos mai tarziu decat niciodata:Pbafta la ele :))defapt bafta la viitor=))

  5. Welcome home ( ca sa intelegi welcomuirea mea:)) asculta dor de casa de la veritasaga)
    P.S. eu nici nu stiam ca ai o „fata a saptamanii” wtf?!?

  6. ce „fericire” k mi-ai adus aminte de restanta pe care o mai am:))observ k iti „place” sa dai restante:-” putem aranja ceva sa o dai si pe a mea?:)):D

Lasă un răspuns

 
