Pana la urma…hmm?!

Bun, azi a fost o zi de toata frumusetea…a fost o zi din sesiunea de restante.Dar…nu vreau sa va intristez cu povesti despre scoala, munca sau facultate.

Astazi vreau sa dezbatem un subiect destul de interesant.

De ce o femeie care se culca cu multi barbati e considerata curva, dar un barbat care se culca cu multe femei e un armasar?

Dupa parerea voastra cand o femeie este curva?

Cea care se fute de placere este o femeie care-si traieste viata sau este o panarama? Curva este aia care se fute pe bani sau curva mai e si femeia care e maritata si se culca cu altu’.?

Si pana la urma de ce un un barbat care se culca cu multe femei e un armasar?

Raspunsul o sa incerc sa vi-l ofer eu…

Pentru ca o cheie care deschide mai multe lacate e o cheie smechera, in timp ce un lacat care e deschis de orice cheie este… pur si simplu doar un lacat prost. (filozofie chinezeasca)

Astept niste comentarii🙂

~ de Habarnist pe Septembrie 14, 2010.

18 Răspunsuri to “Pana la urma…hmm?!”

  1. o sa ti raspund maine printr-un post:d.. pe care oricum trebuia sa-l scriu:)).. asadar .. rabdare .. rabdare:))
    app ieri parca imi scrisese unu’ pe fb ca eu sunt femei deci nu pot tine secrete…
    l-am anuntat ca orice femeie tine secret cel putin un lucru.. si ca decat sa intrebi o femeie cu cati barbati s-a culcat mai bine ii dai 2 palme:))

  2. :)). de unde le scoti, ma ? La faza cu cheia si lacatul, ai fost genial. daca tu ai inventat-o😕 :))

  3. aici ai dreaptate:)) …dar faza cu barbatu care se culca cu mai multe si este considerat armasar este o filozofie romaneasca\=)))
    bv pentru post ..bafta :))

  4. tre sa recunosc k ultima fraza m-a dat pe spate:)) nici eu nu sunt de acord cu „egalitatea” asta intre sexe domne….:D insa nici nu inteleg ce e in capul fetelor care umbla din cuc in cuc(k sa zicem asa:)) ) si dupa ce k vreti cat mai multe, mai aveti pretentia sa fie si virgine:)) hai indrazniti sa spuneti k nu e asa:-w

  5. Curva doar daca :
    1. Te iubeste in fata, ti-o trage pe la spate.
    2. Presteaza cu banii inainte.

  6. xurve nu sunt alea care se duc cu multi barbati din propria placare, curve sunt alea care fac totul din interes, alea care se culca cu un barbat ca sa il desparta de sotie/iubita, alea care se culca cu un barbat pentru ca e bocat sau mai stiu eu ce alte motive, interese. si de asemenea curve sunt alea care se culca cu un barbat ca sa il santajeze sau sa ramana insarcinata si sa fie sigura ca „il va avea” pentru totdeauna.
    insa mai este o problema. unii barbati spun ca e ok daca o femeie face sex cu mai multe persoane din placere insa cand e vorba de o relatie serioasa foarte putini sunt cei care accepta o femeie de genul asta pentru ca barbatii merg pe ideea ” femeia mea e femeia mea, nu trebuie sa o atinga nimeni”

  7. curvele sunt alea care nu se fut cu tine şi care se fut pe bani…cel puţin aşa zice un bun prieten de al meu şi achiesez la părerea lui.

  8. dupa parerea mea sunt 2 curve amandoi

  9. […] 15/09/2010 by Thais in golful dorintelor. Lasă un comentariu pe blogul omului plictisit(or) ) domnul ursu’ a mazgalit (si chiar insist sa cititi.. finalul e mult prea bun) despre […]

  10. :))) … trebuie sa iti multumesc pentru filozofia aia chinezeasca-cacare`i a ta :)) gg😀

  11. Hey.
    Din punctul meu de vedere „curva” este femeia care presteaza servicii sexuale in schimbul unui … bun material . Insa in ziua de azi oamenii nu se mai obosesc sa faca diferente si catalogheaza totul dupa aparente .
    O femeie maritata daca ajunge un asemenea gest – in conditia in care are copii , are anumite responsabilitati- ori este nefericita si incearca sa-si gaseasca refugiul si alinarea in alta parte , ori este nimfomana . Curva in niciun caz.
    Acum e cam tarziu sa discutam problema „egalitatii” dintre un barbat si o femeie avand in vedere ca de secole intregi barbatul a fost indemnat si incurajat spre desfranare . De aceea exista hareme …

    Interesant blog.

  12. Hai sa iti raspund eu….Barbatu inseala cu penisu, femeia cu sufletu…si pentru ca ai incercat sa abordezi cu un proverb chinezesc iti voi da si eu unul scris de mine…”Cand barbatul inseala inseamna ca femei ii lipseste ceva, cand femeia inseala inseamna ca a ales foarte prost si s-a inselat…” … Plus ca invata sa scri cat mai academic daca abordezi un subiect asa delicat

  13. scuzele mele pentru typouri dar nu imi prea merge tasta „i” foarte bine.

Lasă un răspuns

 
