Pentru moment, abonatul Vodafone nu poate fi contactat…

Am o veste buna si una rea. Pe care vreti sa o aflati prima data? Bun…sa zicem ca ati vrea sa o stiti pe aia rea..

Nu mai am telefon…

Si vestea buna? Vestea buna e ca mi-l repara in 2 saptamani :))

Povestea incepe cam asa…Ies eu afara si ma hotarasc sa duc masina la spalatorie, sa mi-o lustruiasca aia ca si cum as duce’o la vreun salon auto…

Parchez masina si ies la aer. Vantul adia placut, stropii de apa imi alintau fata si o fata mi-o lustruia cu miscari demne de o profesionista….masina baa, perversilor!

Pana acum cam nimic nu se leaga cu povestea telefonului…Asteptati ca o scoatem noi la capat.

Daca tot imi miscasem hoitu’ pana la spalatorie, daca tot am deranjat oamenii, am zis sa fac si interior si exterior.Meniu complet!Fara maioneza si usturoi!

Dupa ce au frecat oamenii bordul, caroseria si antena radioului, m-am suit in masina.Cand ma uit la telefon ca sa vad cat e ceasu’…na beleaua! tanti spalatoreasa, fata care manuia furtunul, mi-a siliconat tot telefonul.Si culmea..nu avea sanii sau buzele mai mari!

Toata camera telefonului s-a incetosat, s-a aburit si dadea semne ca nu mai vrea sa traiasca.

I-am facut respiratie gura la usb, am sters-o, i-am zis ca nu o sa o insel toata viata, ca o sa vorbesc cu cei de la Vodafone ca sa imi bage si mai multe minute si ca o sa o rasfat ca si cand ar fi o camera profesionala…dar nimic, dupa cateva minute mi-a murit in brate.

Dupa ce-am vazut toate astea, mi s-a facut mila si am zis sa-mi duc telefonul la reparat…Ca na, degeaba ai telefon daca nu-ti poti face poze pe wc sau atunci cand ai mai mult de 10 lei…

Mi se pare atat de ciudat fara el…Ma obisnuisem sa am ceva in buzunar, sa mai ma sune lumea si sa gresasca numarul..

Nu stiu cum sa va explic..

E ca si cand te-ai scarpina in nas  o lunga perioada de timp si intr-o zi te-ai trezi ca ti l-a taiat unu’ si nu mai ai ce scarpina…

~ de Habarnist pe Septembrie 11, 2010.

18 Răspunsuri to “Pentru moment, abonatul Vodafone nu poate fi contactat…”

  1. lasa ba… stai calm… trec repede 2 sapt:))

  2. :))
    1) esti funny ,
    2)… =)) te urasc ca esti pe vodafone :)) da nu`i nimic
    3)… stiu e ciudata senzatia.. da las ca se intoarce el la tine😛

  3. […] Pentru moment, abonatul Vodafone nu poate fi contactat… Sun Sep 12, 2010 1:18 am Am o veste buna si una rea. Pe care vreti sa o aflati prima data? Bun…sa zicem ca ati vrea sa o stiti pe aia rea.. Nu mai am telefon… Si vestea buna? Vestea buna e ca mi-l repara in 2 saptamani ) Povestea incepe cam asa…Ies eu afara si ma hotarasc sa duc masina […] […]

  4. auzi respiratie gura la usb \=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))de unde iti vin ideele astea frate:)) :))

  5. =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  6. lumea rade dar nu e de ras:D eu zic sa facem ceva sa te aranjam de un tel pana iti recuperezi „fixu”😀 k nah…una lume are nevoie de tine:-„

  7. :))).. saracu’ de tine :)). daca nu ai grija de el [-(

  8. :)) se mai intampla. Apropo, am si eu aplicatia aia pe telefon :)).

  9. ursule….asta a fost subtila cu donatiile=))

  10. nebunatica spalatoreasa asta a ta!😉

  11. nu ca-mi pasa mie de telefonu’ tau, da’ de ce imi zice ala ca sunt grasa?

  12. … e de bine e de bine… a citit mushroomz pe undeva :))

  13. Valeu, chiar nu simti nimic in buzunar? :))

  14. Si eu vreau sa scap de vechiul meu telefon a inbatranit nu mai tine baterie. Avantajul major ca nu il mai tine baterie este ca poti sa il inchid seara cind mai stam la o bere si sa ii zic nevestemi ca sa descarcat bateria🙂

Lasă un răspuns

 
