Pentru doamne si domnisoare…

Am tot primit sugestii de la doamne si domnisoare, mi s-a spus ca scriu posturi numai despre bere si lucruri barbatesti, ca nu scriu lucruri sentimentale, ca nu plange nimeni dupa ce citeste posturile mele…mai pe scurt…nu este nimic util  pentru persoanele de sex feminin.

M-am tot gandit ce sa scriu, ce sa va invat si cum sa va incant dragele mele cititoare. Pe site-ul de hip hop, acolo unde ma puteti gasi non stop, nu am cum sa pun romante si melodii de dragoste, dar pe blogul meu personal( adica asta🙂 ) o sa incerc sa va incant.Dupa lungi cautari, dupa ce m-am gandit toata noaptea, cred ca am gasit un filmulet util…

~ de Habarnist pe Septembrie 6, 2010.

35 Răspunsuri to “Pentru doamne si domnisoare…”

  1. Deci filmuletul asta e pentru doamne si domnisoare ?
    Le inveti cum sa se barbiereasca ? Sau cum ? :)) Pentru ca din pacate nu inteleg.😀

  2. […] Pentru doamne si domnisoare… Tue Sep 07, 2010 1:32 am Am tot primit sugestii de la doamne si domnisoare, mi s-a spus ca scriu posturi numai despre bere si lucruri barbatesti, ca nu scriu lucruri sentimentale, ca nu plange nimeni dupa ce citeste posturile mele…mai pe scurt…nu este nimic util  pentru persoanele de sex feminin. M-am tot gandit ce sa scriu, ce sa va invat […] […]

  3. Nu ai mila😐.. am ras copios la faza asta ^^.

  4. bravo te felicit :)) …chiar am ras copios :)) …sunt unele care ar trebuisa invete..dar inainte de toate ar trebui sa invete putin engleza si dupa sa vada video sa inteleaga mai bine :))…oricum felicitari

  5. =)):))=)))genial bah genial:))

  6. Foarte tare! La cererea cititoarelor….

  7. atat =))))))))))) post de milioane

  8. mda….:|

  9. iauite domne ce ne face omu asta:))=))) si chiar stateam si ma gandeam la ce iti mai coace tie capsorul ala…:)) oricum..tare:D

  10. este clara o treaba..sanatos nu esti..mai bine puneai un tutorial despre cum se pune un prezervativ :))

  11. deci sa ma dau mare: stiu cum se face fara sa ma uit la video, si nici macar nu tai persoana….asa ca daca vreo unul nu stie cum sa se rada sa ma anunte ca il ajut😛

  12. nu stiu daca e chiar bine sa raspunzi la cerintele fetelor:)) atata timp cat blogul tau e pentru tine….da, intr-adevar blogul meu e putin mai „feminin” sa zic asa…nu o sa scriu niciodata despre arta barbieritului:)))….e bine ca noi, fetele am invatat la vederea filmuletului cat timp pierd baietii in baie cu chestia asta, cata indemanare si talent necesita aceassta activitate….si ca….sa fim seriosi…doar americanii au nevoi de filmulete sa invete sa faca asa ceva…au nevoie de instructiuni si pt hartie igienica:-j….in fine…bafta si imaginatie multa!o zi faina;;):*

  13. daca filmuletul era despre epilarea inghinala mai intelegeam :))))

    • buna asta:))
      da nu mai avea rost postu.. adik unde mai era poanta:))
      sau mai stii … o fi dat el peste una cum par pe fata si asta era o ironie sau un mod subtil de a-i zice
      „femeie radete!”)))

      • =))))))) tare!!!! eu auzisem de un tip care a dat peste una cu par pe piept. zicea ca avea intre sani cateva fire ca barbatii…. aia chiar ca avea nevoie de un video😛

  14. Interesat de un link exchange? Daca da lasa-mi un mesaj pe http://beatmusicc.blogspot.com/!

  15. Mereu pe placul femeilor, sau cel putin asa trebuie sa pastram aparenta in fata lor

  16. multumesc, tocmai m-ai facut sa-i consider pe americani mai tampiti ca inainte.

  17. ai fost rau:)))

  18. Chiar crezi ca ai haz ?! Ai uitat sa scrii un „or” la sfarsitul numelui blogului…Scrie-mi daca nu ai inteles !

  19. :)) bine zis:D sa nu mai intre dak nu ii place:)

  20. Alo “domnisoara” azilu pentru aia invarsta e la prima statie😀

    P.S: vezi ca iti vorbesc pe un ton acceptabil !

  21. 1.Nu m-a deranjat filmuletul, ci comentariile retardate.
    2.Indiferent de generatia mea, e vreunu’care crede ca scapa?!
    3.Ala cu azilu’ : tu ai mama ?…
    4.ABSOLUT SIGUR CA N-O SA MA INTRU IN BLOGUL ASTA. VA DORESC SA FITI IUBITI SI RESPECTATI DE COPIII VOSTRI si in general de cei tineri cand veti trece in „generatia mea” !

  22. Si observati ca „domnisoara” nu isi ascunde nici numele, nici figura, dupa nume aiurite si logo-uri de laşi !

  23. Ca sa nu mai zic de ala care se infatiseaza lumii cu figura unui cur !!!

Lasă un răspuns

 
