”Cerşind mai apoi sex sălbatic tuturor celor aflaţi prin apropiere…”

Astazi, in timp ce imi pregateam ceva de mancare, mi-am adus aminte de cateva chestii din copilarie. Umblau pe atunci tot felul de legende urbane,care mai de care mai povestite cu talent…

Dintre aceste legende una parea solutia copiilor care se indragosteau de fata din fata blocului.Legenda suna cam asa :

Mitul cantarinei extrase din cornul unui gandac numit radască.

Se pisa cornul, se usca praful obţinut, iar acesta se spunea că ar fi avut proprietăţi afrodisiace absolut de speriat. Cică dacă îl puneai în paharul cu suc al unei fete, aceasta intra într-un fel de transă sexuală la câteva minute după ce bea poţiunea, cerşind mai apoi sex sălbatic tuturor celor aflaţi prin apropiere.

Si generatii intregi de tineri sustineau ca au fost martori la efectele acestui praf minune…

Stateai afara si iti imaginai cu ceilalti pusti cum ar fi  sa ai pe cine vrei tu o noapte…

Vorba vine…pentru ca nu aveai la dispozitie nici macar cateva ore dupa ce soarele apunea…deoarece parintii te chemau in casa.

Si stateai si te gandeai cum sa faci sa o scoti la un suc si sa-i strecori acel praf miraculos, dar uitai repede de acest plan ‘diabolic’ pentru ca incepea un nou episod Pokemon.🙂

Voi ce legende urbane va mai amintiti din copilarie?

~ de Habarnist pe Septembrie 3, 2010.

36 Răspunsuri to “”Cerşind mai apoi sex sălbatic tuturor celor aflaţi prin apropiere…””

  1. da, da, mi-aduc aminte de povestea asta. Nu mai stiu daca era corn de radasca, dar clar era un praf din asta miraculos.

    Eu imi amintesc de inelele pe care le faceam cind era serialul ala cehoslovac (pe vremea aia) – Arabela (si Rumburak) si faceam intrecere al cui inel face vraji mai cool. Acu nu mai stiu care erau criteriile de deprtajare …🙂

  2. ce panarama:)))bhai sincer eu nu am auzit de asta pana acum:D vezi u..fetitzele nu se gandeau la asa ceva pe vremea mea:))

    • daca nu citeai bravo si cool girl si popcorn …vezi? nu ai auzit. daca erai fetita cuminte si citeai din scoarta in scoarta revistele aflai ca maria a fost cu gheorghe si nu isi mai aduce aminte nimic pentru ca gheorghe i-a pus prafuri in pahar😛

  3. colegii de clasa din liceu au mers la medicul veterinar sa cumpere cantarina sa le puna la fete inainte de balul bobocilor…asa stiau ei ca medicul veterinar are cantarina si da la vaci ca sa stea la insamantat:))

  4. hmm😕 acu nu ma mai uit la pokemon si pot sa stau pana cand vreau eu afara😀 tre’ sa-ncerc asta :))))

  5. :))… bah da e celebra faza cu coarnele de radasca:)) eu si acum am 2 .. ca trofeu pe birou:))
    … 1) sunt extrem de dure.. si mai extrem de greu de facut un praf din ele:))
    …. 2) praful e toxic.. ..cu cat sunt mai vechi cu atat e mai toxic … asa ca in loc de rezultatul asteptat:)) e posibil sa te trezesti cu ambulanta la usa:))

    • Eu stiu ca vrei sa induci in eroare partea masculina..ti-e frica de o invitatie la un suc in care cineva ti-ar pune acel praf miraculos :)) off…bestie ce esti :-j glumesc

  6. Salut!Esti interesat de un schimb de link cu http://blogulufernando.blogspot.com ?Daca da ma gasesti la adresa de Ym steaua10vlad31 !!
    Noroc!!!

  7. Îmi aduc aminte. Prima oară când „tovarășii” mei erau foarte interesați de practica asta se întâmpla prin clasa a 5a. Destul de devreme, cred. Oricum, n-au apucat niciodată să testeze „licoarea”

  8. eu nu am auzit de asta:)))insa la mine se proceda asa..dadeai o mica petrecere :))luai carnatii lu bunica ..:D pusi la racoare :))unu venea cu vinu si puneai scrum in vin le dadeai sa bea =))si dupa le manevrai ca pe playstation :))

  9. Doamne asta cu coarnele este celebra. Mai exista una celebra pe vremea mea: ca in cocoseii de zahar ars, pe bat, pe care ii vindeau tigancile, asta faceau pipi…:)))

  10. nu-mi amintesc acum niciun exemplu, insa cel scris de tine e tare. :))

  11. cum zice vrei seminte!

  12. ti-am dat add.

  13. te-am adaugat si eu in blogroll :d

  14. Zi mersi că nu a încercat-o nimeni, în loc de sex ar fi avut parte de o vizită la Urgenţă:

    „cantharides as it is sometimes called, is often given to farm animals to incite them to mate. The cantharides excreted in the urine irritate the urethral passages, causing inflammation in the genitals and subsequent priapism. For this reason, Spanish fly has been given to humans for purposes of seduction; they help men keep a longer erection. It is dangerous since the amount required is minuscule and the difference between the effective dose and the harmful dose is quite narrow. Cantharides cause painful urination, fever, and sometimes bloody discharge.”

    😀 :))

  15. Asta era cea mai tare.Și mai era aia cu baba guralivă. La orice blog era câte o babă de ieșea și începea cu „Faceți liniște fira-ți ai dreacu de copii” etcetera, etcetera. Toți ziceau că dacă te prinde te dă la țigani.

  16. Un smabure de adevar tot exista in asta, se prepara ceva de genul asta care se da la vaci cand stapanii vor sa le imperecheze

  17. Una din legendele urbane pe care mi-o amintesc ca a circulat pin 91-94 este cea cu MANA NEAGRA. O mai stie careva?

  18. Misto blog si misto articol…felicitari😀 imi aduc si eu aminte de chestia cu coarnele de radasca:D stiu ca odata am prins una mare si un vecin,om in toata firea(la vreo 45 de ani), ne incuraja sa le pisam si sa le dam la fete!atunci ne pus si ne-am chinuit vreo ora,3 insi cu ciocanele pe coarne pana au iesit un praf fin!veciu’ ne-a rugat sa ii dam si lui si sa ii zicem dupa ce incercam daca a avut efect… dupa cateva zile a urmat un chef si noi tot am stat pe ganduri daca sa le punem sau nu si pana la urma am aruncat praful(bine am facut:D) aaaa..dar lu’ vecin i-am zis ca mers =))

  19. Eu i-aş fi dat ceea ce a cerut. Măcar cu un concediu medical tot se alegea😀

  20. Vremuri ba, vremuri… Imi lipsesc! Cate nebunii, si cu chestia asta, cand s-a afalat, mama ce nebunie a fost. :))) Vremuri, din nou…😐

  21. aflat*

  22. saltare la toti si eu am coarne de radsca voi ce ziceti merge faza asta k dak le pui praf dinala la fete in suk le vine sa fak sex zicetimi si mie dak merge saunu sa le mai tin sau nu are rost????/
    datimi un raspuns pe id meu alexandru.alex90 va astept

  23. Nu stiu de unde sa aflat si de reteta aceasta de sex salbatic, dar trebuie sa incerc.***

  24. @Laurentiu: Hai să facem experimentul pe tine. Dacă o să apară la Ştirile de la Ora 5 unul care a fost dus la Urgenţă cu febră, o erecţie dureroasă de parcă ai avea un fier roşu acolo şi sânge curgând din p–ă, o să ştim că l-ai făcut🙂

  25. ma intereseaza in mod deosebit sa cumpar coarne sau radasca vie …urgent…contact stragopulisbk@yahoo.com

Lasă un răspuns

 
