Leapsa | Amintirile copilariei

Am primit o leapsa de la Hellboy.Nu mai primisem de ceva timp si parca imi era dor de una…Leapsa suna cam asa:

Haideti sa ne gandim putin. Mai tii minte cand erai mic, si abia asteptai sa vina vacanta ? Sa poti sa dormi pana la ce ora vrei ? Sau sa poti sa stai afara pana dimineata ? Sa ne amintim putin, continutul lepsei este cam asa:

1.I: Cat de mult ai dormit ?
R: Cam 20 de ore.Nu dormisem de aproximativ 3 zile si aveam nevoie de un somn bun.

2.I: Cat de mult ai stat afara fara sa ajungi acasa ?
R: Nu imi amintesc…Am stat foarte mult in timpul cand beam mult prea multe beri.

3.I: Cat de mult ai stat treaz ?
R: Cam 3 zile..am zis si mai sus. 🙂

4.I: Cat de multe absente ai avut la scoala ?
R:  Nu mai stiu,oricum le motivam destul de repede cu o scutire mincinoasa. :d

5. I: Care a fost cea mai placuta vacanta a ta ?
R: Cea mai placuta vacanta a mea, a fost cea de anul acesta.

6. I: Inca mai tii legatura cu prietenii din copilarie ?
R: Da, inca mai tin legatura cu ei.

7. I: In personalitatea ta de acum, mai pastrezi ceva din copilul de altadata ?
R: Da, inca ma mai simt copil intr-un colt al sufletului.

8. I: A existat o persoana anume care ti-a influentat viitorul ?
R: Nu cred. :) .

9. I: Fiecare copil isi dorea sa aiba o anumita meserie, iti amintesti ce doreai sa devii ? Dar ce ai devenit ?
R: Imi doream sa devin aviator..in vremea in care nu existau atat de multe ‘parasute’.🙂

10. I: Care e cea mai frumoasa amintire din copilarie ?
R: Hmm..zilele petrecute la bunici🙂

Leapsa merge mai departe la cine doreste.Multumesc mult celui care mi-a dat-o.🙂

~ de Habarnist pe August 31, 2010.

9 Răspunsuri to “Leapsa | Amintirile copilariei”

  1. copilaria este cea mai frumoasa :X:))si acum as vrea sa mai fiu copil :D….asta Tot ce e bun trebuie sa dispara :)):P

  2. foarte tare aia cu aviatoru -=))))))si parasutele :)))))))))

  3. Am ras la 9 :)). np ^^

  4. Si eu bag pe blog amintiri din copilarie, sunt extraordinare experientele pe care le+am avut pe vremea cand nu exista computer.Jur!

  5. hm…mi-a placut raspunsul de la intrebarea nr. 5😀
    iar la intrebarea 7…e mai mult decat „intr-un coltisor”😀

  6. Bun asa…imi plac astea…am si eu una, e o descriere.
    Sunt.: Sagetator,….. Nu cupidon, mie doar imi place sa intep Hi Hi Hi
    AS VREA: sa fiu mai bun!! bulshit, as vrea sa castig la loto
    PASTREZ: scrisori de dragoste(sau email-uri de dragoste printate)
    MI-AS DORI: pe cinneva care sa ma inteleaga asa cum sunt
    NU IMI PLACE – durerea de cap. Ma doare capul aproape zilnic, incat chiar ma bucur cand ma doare si altceva..bine, nu in acelasi timp in care ma doare si capul ca atunci chiar simt ca innebunesc !!!!
    MA TEM DE: Tradare….si infidelitate
    AUD: oameni vorbind cand sunt singur
    IMI PARE RAU ca uneori sunt prea direct. si uneori delasator
    IMI PLAC: Brunetele……fiecare cu fanteziile lui😀
    NU SUNT : frumos…. In rest sunt de toate!!!! :))))
    CANT: MEREU
    NICIODATA: nu am injurat o fata….cu toate ca ar fi trebuit😀
    RAR: ma indragostesc
    PLANG: rar. Acum mai rar…bine ca nu m-ati intalnit acum 3 ani…
    NU SUNT: PERFECT !!!
    NU IMI PLACE: minciuna, invidia, gelozia, ura.
    SUNT CONFUZ: cum va arata viitoarea (prietena / iubita)
    AM NEVOIE: de mai mult timp ca sa fac ceea ce vreau sa fac. si poate de o pereche😉 never know
    AR TREBUI: sa fiu mai atent la detalii, si sa fiu mai rabdator
    AS PUTEA: as putea sa fac multe….

  7. salut😀. scuze de off, dar ai un premiu la mine pe blog. ;;)

  8. Salut. Am rugamintea sa modifici adresa site-ului meu din lista de bloguri in http://BlogDeProst.ro Mi-am schimbat domeniul. Multumesc!

  9. […] Leapsa | Amintirile copilariei Tue Aug 31, 2010 21:41 pm Am primit o leapsa de la Hellboy.Nu mai primisem de ceva timp si parca imi era dor de una…Leapsa suna cam asa: Haideti sa ne gandim putin. Mai tii minte cand erai mic, si abia asteptai sa vina vacanta ? Sa poti sa dormi pana la ce ora vrei ? Sau sa poti sa stai […] […]

Lasă un răspuns

 
