N-ai cum…

Hehe..Am revenit la realitate.De ce sunt asa entuziasmat si de ce ma rupsesem de aceasta lume moderna?…O sa aflati…
M-am trezit de dimineata cu un singur gand in minte…invat,mai e putin si dau restantele…trebuie sa ma apuc!
Ora stabilita: 13:00
Ma pun la calculator si intru pe mess.Lume buna, pipitze, alcoolisti…toti in ‘ograda mea’.Ma bag si eu in seama cu lumea, imi raspund si ei politicos…si asa se face ora 15:00.
Dar, cum sa inveti daca iti e foame?!N-ai cum ma…creierul consuma, stressul iti scade din calorii si iti trebuie si tie un impuls…esti om!
Ma duc la frigider si ma servesc cu niste sunculita taraneasca…daia ‘traditionala’, plina de E-uri si chimicale…luata din Cora.E greu sa mananci sanatos in ziua de azi.
Termin de mancat si ma asez la televizor.Vorba aia….Cine se apuca de invatat imediat dupa masa?!
Se face ora 16:00…Ehee pana diseara e timp!
Ma pun eu la calculator si incep sa caut cursuri, grile, nebunii….Nu apuc sa deschid eu cele necesare ca se ia curentu’ si o aud pe mama strigand: ”S-au ars sigurantele!”
L-am asteptat pe tata sa vina de la munca si sa repare curentul..
Acum am curent, dar e ora 21:30….cine se apuca de invatat dupa o zi fara curent?!

~ de Habarnist pe August 25, 2010.

11 Răspunsuri to “N-ai cum…”

  1. da asta da viata =)))))))dar ai uitat ce faci inainte sa te culci sau cand dormi :>daca sforai visezi urat etc=))

  2. :)) si uite asa trage omu nostru de timp cand vine vremea de invatat.si am un feeling cum k nu esti un specimen:D cred k 99.99% dintre elevi/studenti invata cu „drag”
    tin sa precizez k eu am citit juma de ora pe parcursul a 2 ore:D da macar am incercat:-„

  3. imi suna asa cunoscut postul:))…bine ca eu am avut sesiunea de restante la trei zile dupa ce s-a terminat sesiunea din vara si am scapt. Atunci imi parea rau pt ca le dau prea repede si nu am timp sa invat, dar si daca le dadeam in perioada asta cam tot la fel ma prezentam:):D…baftta

  4. :)) eu de vreo luna tot imi fac planuri de invatat si mereu e un esec total😛
    apropos, eu sigurantele stiu sa le chimb de cand eram mica, tu de ce nu ai invatat cum se face?😕

  5. multumesc de apreciere draga ursule:)) multumesc

    semnat: o biata fiinta inferioara

  6. ah … mi-ai adus aminte de tinerete!🙂

  7. […] N-ai cum… Wed Aug 25, 2010 21:40 pm Hehe..Am revenit la realitate.De ce sunt asa entuziasmat si de ce ma rupsesem de aceasta lume moderna?…O sa aflati… M-am trezit de dimineata cu un singur gand in minte…invat,mai e putin si dau restantele…trebuie sa ma apuc! Ora stabilita: 13:00 Ma pun la calculator si intru pe mess.Lume buna, pipitze, alcoolisti…toti in ‘ograda mea’.Ma bag […] […]

Lasă un răspuns

 
