O caseta la timpul potrivit…

Ziua de ieri mi-am petrecut-o cu cativa prieteni, adapostindu-ne de ploaie si de tantari, in masina unuia dintre ei. Masina era un autoturism logan, an de fabricatie: putin mai vechi si nu avea in dotare un radio CD…adica daca te plictiseai de radio iti trebuiau casete🙂

Dar cum noaptea e lunga si de radioul masinii te plictisesti…am hotarat sa dau o fuga pana acasa ca sa caut niste casete de cand eram copil.

Am fugit prin ploaie si am ajuns in fata usii…

Era ora 01:00 si aveam un singur gand in minte: caseta cu Asia pe care a gasit-o mama cand facea curat.

Am cotrobait prin tot balconul si am descoperit-o.Era aruncata intr-o cutie…alaturi de niste jucarii pe care le tin dintr-un motiv necunoscut..

Ajuns la masina a inceput ‘petrecerea’. Ne-am distrat, am ras si ne-am adus aminte de cat de tampiti eram in copilarie.

A fost o seara pe cinste!Ce tampenie… :))

P.S: Nu uitati ca ma gasiti si aici

~ de Habarnist pe August 10, 2010.

5 Răspunsuri to “O caseta la timpul potrivit…”

  1. ehee asia animal-x andre l.a genius n&d …aste-as frate formatii nu ce sunt acuma poate singurii care au rezistat sunt cei de la parazitii si putin din bug mafia in rest ….totu se duce pe rapa odata cu tara..

  2. baaa… ne-am kkt pe noi in seara aia… asia fratee.. .ce vremuri.. ce muzica era:))))))

  3. am si eu vreo 2 casete daca te intereseaza:)) dar contra cost nene:D

  4. ce caterinca,fi antena:
    ursu:ba,am acasa o caseta cu asia[ :)) ]
    restu:sa mor eu si tu de nu te duci dupa ea!!!
    ursu:nea….n-am chef…da’ ma duc,hai koane
    restu e istorie:))

  5. data viitoare facem altfel, mergi tu cu mine, si aduc eu costi ionita best of. =))

Lasă un răspuns

 
