Ce am vizitat?

A trecut si vacanta asta…M-am bronzat, m-am relaxat, am baut palinca si am vizitat.

Ce am vizitat?

Manastiri, o jumatate de castel, Valea Oltului si vreo trei banci din parc.

Am facut baie in apa termala, m-am mozolit cu namol (am auzit eu ca face bine,ca poti trata diverse boli si ca pozele ies mai interesante daca esti jegos) si  am admirat fetele lesinate de soare..

Cele sigure pe ele isi uitasera sutienul acasa, iar ‘gratioasele’ se acopereau cat puteau…

Cum sa te bronzezi daca tu porti un costum de baie care-ti acopera tot corpul si cum sa crezi ca iti ascunzi burtihanul prin metoda asta?!

Ehh…sa nu discutam prea mult pe tema asta..

Cea mai buna mancare pe care am servit-o pe Valea Oltului a fost…..palinca. Iti dadea pofta de mancare, de viata, de inotat si parca uitai de balena de langa tine. (pe sistemul: „Cel mai bun peste e porcu‘ „).

Ne auzim si maine…

~ de Habarnist pe August 4, 2010.

6 Răspunsuri to “Ce am vizitat?”

  1. :)))

  2. stii cum se zice de alcool: te face invulnerabil la critici, ii face pe oamenii urati atractivi, pe cei plictisitori interesanti si le face pe fetele frumoase sa te placa.
    nu ma crezi? inseamna ca nu te-ai uitat la i hope they serve beer in hell

  3. apropo, naspa tare poza……nu imi place chestia asta la biserici, desenezi draci pe ele si dupa aia le numesti locuri sfinte….come on

  4. Alcoolul intodeauna te face sa vezi viata mai roz !😛 Despre fete, fiecare face plaja cum considera de cuviinta, chiar daca alegerea nu e cea mai fericita pentru ea.
    Dar ti-a placut vacanta ? Pari cam dezamagit…

  5. si uite domne s-a intors si criticul nostru din vacanta,,,chiar ma intrebam cine urmeaza.ce ai u cu ele daca nu vor sa se brozeze pe burta?:)) si la ce bun sa se bronzeze pe burta cand ele oricum nu o tin la vdr?:D

Lasă un răspuns

 
