Acasa…

Gata, m-am intors acasa. Pana ma dezmeticesc, pana imi desfac bagajul, pana mananc ceva, va las sa vizionati cateva poze.

~ de Habarnist pe August 4, 2010.

10 Răspunsuri to “Acasa…”

  1. Interesant pozele, dar unde ai fost mai exact plecat la munte ?😀

  2. bine ai reveniiiit:D si sa nu mai pleci daca nu ne iei si pe noi:-”
    (mine:-„)

  3. iauite ma si cica lumea se afla in criza;)))

  4. Si eu am fost in Calimanesti-Caciulata, in practica cu facultatea anul asta. A fost aiurea. Calimanestiul e mic, urat si au non-stopuri deschise la pana la 10 (decat unul tinea pana la 11-12 cel tarziu). Tin minte cand eram in practica ca nici bere rece la doza nu aveau. Abia din a3a zi au inceput sa baga ca au vazut ca bem in cantitati industriale =))
    La Cozia chiar e frumos! Parca se simte prezenta lui Mircea cel Batran acolo.

  5. Am fost, da. E frumos si la Turnu dar mie mi-a placut mai mult la Cozia.

Lasă un răspuns

 
