Ba, mai traieste?Fa-i o resuscitare..

Astazi,dupa ce am coborat scarile,dupa ce am salutat toate babele din jurul blocului,dupa ce am fost injurat de un copil de gradinita,am ajuns in sfarsit in locul in care imi propusesem sa ajung…adica la magazin.

Intru in magazin si privesc vanzatoarea…Pun banii pe masa si ma bufneste rasul.

In minte aveam o chestie ciudata,imi tot venea sa o intreb,dupa ce ii aratasem banii,daca a adus marfa.Exact ca in filmele americane…sau ca-n Bucuresti.

Ma calmez si ii zic clar si raspicat: ”O sticla de Coca-cola,daia la 2,5 litri.”…ca e la promotie,la pret de 2 litri.

Si o ia femeia dupa raft,o freaca ca pe lampa lui Aladin si mi’o daruieste…gresit spus..ca eu am dat banii pe ea.

Ma rog,sa nu ne lungim…

Intrebarea mea este: De ce sticla de 2,5 litri este 6 lei (2,5 litri la pret de 2 l) si sticla de 2 l este putin mai ieftina?

~ de Habarnist pe Iulie 26, 2010.

11 Răspunsuri to “Ba, mai traieste?Fa-i o resuscitare..”

  1. Pentru că aşa se fac banii :))

  2. bun raspuns:D crezi k erau fraieri sa iasa in pierdere?
    pe mine ma enerveaza la culme cand vad ca pe un produs este trecut pretul pe ambalaj ink din fabrica, insa ei il vand mai scump….

  3. gata🙂 te-am adăugat şi eu
    toate cele bune şi sper să ne mai auzim şi cu alte ocazii

  4. Traim in Romania ..iti spune ceva asta:)) vorbeele unui prieten care eu il consider 1 dintre cei mai destepti (nu ca este prietenu meu dar ..asa mi se pare si la emisiune si este singuru care are tupeu sa o spuna verde-n fata) suna cam asa…””””Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpu din viata ” sau „Romania tara curvelor virgine” deci :)) nu te mai intreba😛

  5. Pentru ca adauga ei niste accize in plus si ca pretul ala e de fapt un pret recomandat de producator, ceea ce inseamna ca cei care distribuie un anumit produs pot sa-l comercializeze mai scump. O alta explicatie ar fi ca asa e la noi…

  6. La pepsi e 5,5 lei si 2 l si 2,5 l deci mai bine ia-ti pepsi ca oricum tot aia e. Cel putin la mine e aclasi pret, acolo nu stiu cum e.😀

  7. nu pot sa cred, imi provoci pofte asa de dimineata😦
    bine stiu cat e ceasul insa pt mine care m-am trezit la 12 e inca dimineata si tare mai poftesc la paharul ala de cola din imagine….
    oricum, ca sa iti raspund la intrebare …aia de 2 litri costa un pic mai putin pentru ca daca nu ar ramane cu toate sticlele de 2 litri in magazin pe toata perioada promotiei. si cum promotiile astea „2,5 la pret de 2” in general dureaza destul de mult ar sta tanti cu cola de 2 litri nevanduta muuult si bine

  8. bahhh la voi cola e 6lei?:)):))scump domne scump:))

Lasă un răspuns

 
