Petrecere

Acum doua zile am sarbatorit Sfantul Ilie.Petrecerea a fost organizata de un prieten de-al meu..in garaj.

Stiti faza aia ca prima oara toata lumea se acomodeaza?

Ehh..noi eram acomodati,ne stiam de-o viata.

Vinul a fost ales cu mare atentie si cu multa dragoste.I-au trebuit aproximativ 2 minute de gandire in fata raionului de bauturi..Muzica a inceput sa cante,paharele sa curga si animatoarele sa danseze…in garaj.

Despre mine ce pot spune?

Am fost baiat cuminte,nu am baut nimic,nu am pacatuit….Asta a tinut cam 2 minute din momentul in care am venit.Dupa aceea…

Pierdusem putin firul si m-am gandit sa-l caut la alta petrecere.Auzisem eu ca si acolo au un vin bun,dar m-am intors tot de unde am plecat.(Porcul se intoarce acasa daca-i dai sa manance si sa bea…).

Mentionez ca am facut striptease de buna voie si fara sa cer vreun folos material…

Petrecerea a tinut pana in zori,pana cand cocosul incepe sa cante si lumea sa plece la munca…

Dupa toata aceasta petrecere ,mi-am dat seama de un lucru: daca as fi masina….mi-ar place sa stau in garaj!

~ de Habarnist pe Iulie 22, 2010.

15 Răspunsuri to “Petrecere”

  1. cat aveai daca te puneam fata in fata cu fiola?:))

  2. si cu striptease-ul cum ramane?:))

  3. dak ii dadeai fiola zicea ca e sticla si incerca sa bea din ea :)))

  4. […] Petrecere Thu Jul 22, 2010 13:23 pm Acum doua zile am sarbatorit Sfantul Ilie.Petrecerea a fost organizata de un prieten de-al meu..in garaj. Stiti faza aia ca prima oara toata lumea se acomodeaza? Ehh..noi eram acomodati,ne stiam de-o viata. Vinul a fost ales cu mare atentie si cu multa dragoste.I-au trebuit aproximativ 2 minute de gandire in fata raionului de bauturi..Muzica a […] […]

  5. Se pare ca a fost o petrecere pe cinste.

  6. si de cantat..canta guta :))

  7. si pe noi nu ne-ai invitat😦

  8. eu am lipsit de la petrecerea la garaj…ca asa va gasiti voi sa petreceti cand nu’s eu acasa!!!

Lasă un răspuns

 
