Pe o banca uda…

Astazi am luat primele lectii in materie de poker.Eram 3 persoane,o servieta de poker,o banca uda si un corcoduş.
Atmosfera era ideala…
Ideea este ca a inceput sa-mi placa.Am jucat 5 ore si nu ma plictisisem.
Emotia era mare,jetoanele se inmulteau si cartile erau din ce in ce mai bune.

Jucam cu niste adversari destul de buni..
Unul avea o tactica deosebita,iar celalalt nu stia pe ce lume traieste..
Te simti ca intr-un cazino atunci cand cu mintea te gandesti la o strategie si cu mana mananci o corcoduşă din pom.
Trabucul lipsea,paharul de whisky era doar un vis,femeile frumoase erau in alta parte,dar e frumos cand joci de placere si  jocurile de noroc nu-ti creaza dependenta…

~ de Habarnist pe Iulie 19, 2010.

12 Răspunsuri to “Pe o banca uda…”

  1. […] Pe o banca uda… Mon Jul 19, 2010 16:31 pm Astazi am luat primele lectii in materie de poker.Eram 3 persoane,o servieta de poker,o banca uda si un corcoduş. Atmosfera era ideala… Ideea este ca a inceput sa-mi placa.Am jucat 5 ore si nu ma plictisisem. Emotia era mare,jetoanele se inmulteau si cartile erau din ce in ce mai bune. Jucam cu niste adversari destul […] […]

  2. table cand inveti sa joci?:-„

  3. stiu cum e…am jucat si eo😀

  4. Poker-ul e un joc care-ti creeaza dependenta…din cauza la corcoduse…:)) Dar jetoane de unde aveai? Sau cumva jucai pe corcoduse..;))

  5. ehee, sa ne fi vazut la scoala incuiati in clasa cu o servieta de 500 de jetoane

    intr-adevar, pokeru e foarte tare, daca joci texas hold’em.
    Stii ca, mai nou, e considerat sport :))

  6. merge pokerul, mai ales dupa cateva pahare de bere se incinge treaba :))

  7. Cu jetoane merge super,chiar nu ai când să te plictiseşti🙂

  8. Salut îţi trimit acest mesaj în speranţa unei colaborări de link exchange🙂

    Dacă eşti de acord adaugămă cu :

    titlu : Tatuaje
    adresa : http://tatuajemodeletatuaje.blogspot.com/

    şi dacă eşti de acord ca confirmare, trimite-mi un mesaj la orcare dintre posturi cu numele si adresa🙂

Lasă un răspuns

 
