Bine v-am gasit…

He he…

Dupa 9 zile petrecute departe de tara,dupa ce am strabatut doua tari si am vizitat multe locuri frumoase,m-am intors.
E timpul sa sterg praful de pe blog,sa adun panzele de paianjen si sa va spun parerea mea despre tara in care mi-am petrecut vacanta.
Sincer,nu ma asteptam sa vad atatia romani in Grecia.

La restaurante meniurile erau traduse in limba noastra,existau foarte multe mancaruri traditionale romanesti si lumea te trata cu respect daca erai roman.M-am simtit mandru sa vad un spectacol de strada in care un ansamblu’  folcloric romanesc atragea atentia multimii.

Steagul nostru era la vedere si se citea mandria tuturor celor care au suflet de roman.
Mi-a placut mult tara,marea lor limpede,orasele curate,mentalitatea si respectul lor pentru turisti.
Am vizitatat Manastirile Meteore,insula Skiathos(este o insula in Marea Egee..vezi poza),am traversat Valea Tembi cu oprire la Schitul Sf. Paraschiva, in apropierea caruia se afla Izvorul Afroditei(Aici se spune ca frumoasa zeita s-a spalat pe fata si a devenit si mai frumoasa; turistii sunt invitati sa procedeze intocmai daca vor sa obtina acelasi rezultat…la mine nu a avut efect).
O zi am petrecut-o la Waterland,un loc de distractii pentru toate varstele.
Cam atat deocamdata…nu am ajuns de mult acasa si vreau sa ma odihnesc.
P.S:Poze vedeti diseara🙂

~ de Habarnist pe Iulie 18, 2010.

6 Răspunsuri to “Bine v-am gasit…”

  1. da…..fff frumos:D mai vrem:-„

  2. bine ai revenit habarnistule…

  3. atatia romani…mancaruri romanesti…ansamblu folcloric…steagu’ arborat…..bah sigur ai ajuns in grecia si nu te-au debarcat la Mamaia?:))

Lasă un răspuns

 
