Leapsa

Am primit o leapsa de la Mihaela(exces de sare) si trebuie sa ma tin de promisiune..

M-a batut la cap vreo 3 zile,m-a amenintat cu moartea,a zis ca daca nu o fac o sa-mi para rau…si m-am gandit sa o fac..(Nu poti scapa de gura unei femei..)

Leapsa suna cam asa:

Exact din locul în care stați acuma faceți 7 pași la stânga, ridicați privirea și priviți pentru fix 7 secunde. Apoi întoarceți-vă la computer și scrieți ce ați văzut :D Dacă ați văzut peretele, scrieți despre perete. Dacă ați intrat în budă, scrieți despre budă :D Dacă era să cădeți pe geam făcând asta, scrieți despre zbor :D Dar SCRIEȚI! Că doar sunteți bloggeri, ce lipsa mea de inspirație! :D Hai succes ! “

M-am ridicat in picioare,am facut 4 pasi la stanga si am dat fata in fata cu peretele.Mi-am ridicat privirea si timp de 7 secunde am privit peretele portocaliu pe care statea sprijinit,intr-un cui,portretul meu in creion.E ciudat sa stai in fata unui perete fara sa faci ceva pe el…glumesc🙂 .M-am intors la calculator si mi-am continuat treaba…

Nu o sa mai nominalizez eu pe nimeni.Cine vrea leapsa….e liber sa o faca,dar sa o faceti ca pun bestia pe voi!

~ de Habarnist pe Iulie 7, 2010.

7 Răspunsuri to “Leapsa”

  1. E frumos intrerupatorul meu de la bec..:-?

  2. Esti un scump!😀 Imi place ca te tii de promisiuni indiferent de „amenintari”! :))

  3. maine parca vad ca trebuie sa faci pasi la dreapta ..poimaine in fata..asa afla lumea ce ai in casa si peste o sapt te trezesti k te-au furat si pe tine:))
    e la „glumea” evident:D e dragutza leapsa asta…da imi e lene acum sa o fac si eu:D

  4. Eu zic ca ti-au ramas de facut trei pasi… mergi frumos si darama peretele ala si mai fa trei pasi si zi-ne pe urma ce vezi.😛

  5. eu cu trei pasi intru in dulap….dupa aia ce fac? ceilalti 4 cui ii las? si daca e intuneric la ce ma uit?

  6. buna…am si eu o mare rugaminte la tn…zimi si mie te rog cum ai pus flashul acela cu hamsterul? il vreau si eu pe blogul meu si nu ma descurc deloc.te rog.astept mail.mc. PS: cool blog

Lasă un răspuns

 
