Hai sa-ti dea baba…

Hai c-am revenit…

Aseara am avut un vis ciudat rau..De obicei visez numai lucruri tampite,numai absurditati,dar de data asta a fost alceva.

Se facea ca euro ajunsese la 7 lei si lumea evita sa viziteze casele de schimb valutar.

Eram pe strada,iesisem de la examen si ma abordeaza o femeie care statea in spatele tarabei.

Hai sa-ti dea baba niste euro..ieftin!Vino sa vezi ce marfa are baba,uite ce euro fumosi am pe taraba.

Trec de taraba ei si striga iar la mine…

Da’ vino baiatu’ si alege de care vrei tu,uite ce verzi sunt si ce hartie frumoasa au…Pune mana sa vezi calitate…

Ma intorc la ea si incepe sa-mi scoata cele mai frumoase bancnote.Erau teancuri mari,aranjate frumos si puse dupa valoare.

Eu: Cu cat dai babo euro?

Ea: Cu 3 lei..pomana curata.De care-ti dau?

Eu:Din fiecare…de vreo 900 de ron.

Ea:Hai ca-ti aranjaza baba intr-o punga.Toata lumea ia de la mine euro.Si Isarescu a cumparat,acum 2 saptamani,ca sa-i ia masina lu’ ala mic…

Eu:Uite aici 900 lei…

Ea:901 ca ti-am dat si punga….

Si brusc a sunat ceasul.Era 10:00 si trebuia sa plec la examen….

~ de Habarnist pe Iunie 30, 2010.

14 Răspunsuri to “Hai sa-ti dea baba…”

  1. =))) stiu de la ce ti se trage visul asta:))
    daca diseara visezi k se inchide la vama..k nu mai pleaca autocarul..k nu avem cazare(orice….) te baaaaat

  2. bine ca nu l-ai visat pe ala cu umbrele:)))) sau cu brichete:))))

  3. bah habarnist…..nu mai visa frate k e rau =))

  4. :))looolz:)) vinde baba bani:))

  5. Auzi daca o mai visezi si la noapte cumpara-mi te rog si mie niste euroi. :))

  6. LOL,asta chiar ca e vis fain.

  7. Cum vis ciudat? Minunat!!!🙂 Sa te gandesti si la alte persoane data viitoare… niste lire as vrea eu.

  8. e bundaca visezi asa….eu am visat ca imi anulasera astia 3 examene la facultate si trebuia sa le dau din nou….cand m-am trezit eram asa sigura ca a fost real ca ma gandeam ce zi e azi si ce profi gasesc la facultate sa vorbesc cu ei pentru examene😀

  9. @simi: la tine astea deja nu sunt vise, ci cosmare. :))

  10. *cosmaruri, sorry

  11. is no dream. will even reach 10 lei

  12. auzi euro la taraba =)) buna asta ursule

  13. Atunci de ce nu te-ai pus sa mai dormi sa iei banii din vis sa dai spaga la examen?

    :))

Lasă un răspuns

 
