Ploaia..unu scurt’

Gata,s-a mai dus un examen.Faza e ca ele se duc si daca nu te prezinti sau daca te prezinti,iti omori singurul neuron si ramai cu un 4 de toata splendoarea.

Inaintea examenului am asistat la afacerea unui individ.Acesta vindea umbrele si se mira de ce nu cumpara nimeni.L-am intrebat de cand sta acolo si mi-a raspuns: ”De o ora barosane….Nu vrei o umbrela?!”

N-am nevoie,nu ma topesc…

Faza e ca el ajunsese exact cand se terminase ploaia si afacerea dadea faliment sub ochii lui si a individului care nu cumpara nimic si care nu foloseste umbrele nici daca ploua trei saptamani…adica eu.

L-am admirat eu vreo cateva minute si nu-mi venea sa cred cum isi face reclama si ce sunete poate sa scoata…

I-am zis ca degeaba mai sta,ca nu o sa vanda mai nimic,pentru ca soarele iesea din nori.

S-a uitat la mine,m-a scanat din priviri si mi-a raspuns raspicat si clar : ”Umbrele aveeem,5 lei umbrelaaaa.Ieftin!!”

~ de Habarnist pe Iunie 23, 2010.

11 Răspunsuri to “Ploaia..unu scurt’”

  1. pai normal domne..ce te bagi u in afacerea lui?:)) plus k a mai plouat muuult de atunci si nu cred k a ramas cu ele in stoc:D
    oricum..macar face un ban cinstit, nu intinde mana;))

  2. bine ca nu vindea brichete:)))))

  3. In functie de vreme…isi aleg produsele..:d

  4. bai , vrem mai multe posturi! esti amuzant , bre!

  5. la fel ar putea sa vanda si inghetata iarna.

  6. sau pastile de tantari.

  7. @FanClubNANE Scriu de fiecare data cand am timp si nu’s plecat pe afara…asa e vara..o bere,un gratar..:d

  8. 5 lei pomana curata.Si eu urasc umbrelele,si cu toata ura mea,daca ajung sa-mi iau umbrela dupa mine mereu se nimereste sa fie vreme frumoasa,sau invers.

  9. era tot ala cu brichetele, sau altul ? ca ma gandesc ca poate si-a extins afacerea tipul cu brichetele

  10. Macar era perseverent omul…

Lasă un răspuns

 
