Remember?

Va aduceti aminte de postul asta?L-am scris inainte de alegeri,cand banuiam ce o sa se intample..

Ahh,cat de bine se potriveste acum…

Salut,sunt Traian Basescu si iti vorbesc din viitor.Vrei sa stii care e povestea mea?Intreaba-te pe tine…Cu fiecare vot pentru mine,cu fiecare  “tiganca imputita”,cu fiecare  “gaozar” in plus,cu cat mai multe ”succesuri” pentru fata mea in parlamentul european,scrii povestea mea si a tarii mele.Povestea mea si a copiilor tai e in mainile tale.Esti responsabil pentru ea….


~ de Habarnist pe Iunie 22, 2010.

5 Răspunsuri to “Remember?”

  1. eu tot nu am inteles o chestie, cat de prost tre sa fie ca sa faca o faza de genul asta (ma refer la poza) si sa se lase si fotografiat… adica unde altundeva in lume mai vezi un presedinte asa cretin sa se ranjeasca la bani…

  2. el este cretin in general..nu numai aici cand ranjeste la bani:D

  3. Ne arata salariile ce vor fi in viitor

  4. tu si nostradamus ce mai stiti viitorul :))

  5. Parerea mea e ca e photoshopata poza…

Lasă un răspuns

 
