Viralul saptamanii pe youtube

Lady GaGa – Alejandro

~ de Habarnist pe Iunie 19, 2010.

7 Răspunsuri to “Viralul saptamanii pe youtube”

  1. Seamănă izbitor de mult cu muzica celor de la <i<Ace of Base!
    Iar genul ei de prestaţie, o imitaţie destul de reuşită a Madonnei. Dar imitaţie totuşi!

  2. lady gaga are cele mai originale videoclipuri ca si asta:D

  3. am ascultat melodia mai demult si sincer mi se pare destul de lunga si personal mi mi se pare cam monotona, la fel si videoclipul, cam prea lung😀

  4. eu nu ma omor cu Lady Gaga,nu ascult,dar e viralul saptamanii :-„

  5. pai nici eu nu ma omor, dar am ascultat-o pentru ca am primit spam pe mail de la stirile pro tv si m-am uitat sa vad care e treaba

  6. dupa parerea mea asta e cea mai reusita melodie a ei:)

  7. omgwtfbbq
    lady gaga e cea mai tare :))

Lasă un răspuns

 
