Sar’na..

Astazi ma plimbam pe strada,linistit,tarand papucii si scarpinandu-ma in nas,si deodata aud un ‘Sar’na…’.

In fata mea..un copil de vreo 6-7 ani…

Ma uit la el,ma uit in spatele meu si imi zic in gand: ”In spatele meu nu e nimeni,asta se uita la mine,deci pe mine m-a salutat…pfiuu”

Hai noroc!…

E a treia oara cand un copil imi zice ”Sar’na” si ma deprima,imi schimba starea imediat si ma face din vorbe…Totusi,am 20 de ani,nu am barba de calugar,nu port tichie in cap si n-am nici burta mare.E aiurea cand te gandesti ca trece timpul,ca te schimbi,ca nu te mai poti juca cu ‘ustensila’ in nisip,ca esti penibil daca te dai in leagan sau in topogan,dar totusi…am 20 de ani!

Cum era faza cu ‘tanar vreau mereu sa fiu,sa traiesc asa cum stiu,ca la 20 de ani…’?!

Copilul ala nu face diferenta dintre mine si un om casatorit,dintre unul care vegeteaza,care isi taraste papucii,si un om serios,cu copii acasa?!

Dar,stiu ce fac de acum incolo…

Daca cumva il mai vad,daca mai trece pe langa mine,ii zic eu  lui ”Sar’na”….sa vedem ce mai face mucosu’…

~ de Habarnist pe Iunie 19, 2010.

18 Răspunsuri to “Sar’na..”

  1. Să îţi mărturisesc că acum o săptămână m-am dus să mă dau în leagăn pe plajă, în Neptun şi nu mare mi-a fost mirarea că n-am dat numai peste copii…🙂

  2. dar ti-a zis cineva ‘sar’na’?:d

  3. Aminteşte-ţi de când aveai tu 6-7 ani. Cum ţi se păreau „nenii” şi „tantile” alea de 20? Matusalemici!
    Ideea de a-i zice şi tu „săr´na” e de tot deliciul! Încearcă!😀

  4. Mie mi se adreseaza tancii de mult asa…mai,mai sa ma bufneasca rasul cand ii aud,dar ma tin tare :))

  5. daaa…cunosc senzatia:) devine naspa cand incep sa zica asta intentionat, pt k stiu k te enerveaza..am eu un asa specimen la bloc:D

  6. @silvia Asta nu face intentionat,asa i se pare lui normal…:)

  7. nu bai…asta care imi zice intentionat are 17 ani…e constient k ma enerveaza:)) zice k sunt baba:-s

  8. pai…inseamna ca stie el ceva :d

  9. esti raaaau:D pai dak eu sunt baba si tu esti mos:-„

  10. Sar`na :)).

  11. :)))

  12. In loc sa te bucuri ca da si el dovada de respect …😛

  13. stai sa vezi cum e la aproape 17 sa’ti zica var’tu saru’mana,sau alde copilasi de genu,cand te duci sa il iei pe vecina’tu ala micu de 8 anishori de la scoala :-j. sa nu’ti bagi ceva in mama ei de educatie? :))

  14. stiu sentimentul:)) dak tie ti-au dat copii sar’na si ai 20 de ani de mn ce sa mai zic k am 16?:))

  15. Ei, ei, ei, zi merci că nu ţi-a zis ceva de genul:
    – Sal, co*e!😀
    Nu te supăra c-am zis aşa, anatomic. Săr’ mâna! :))

  16. @ics_pix Era mai bine daca-mi zicea asa..:d

  17. la mine in bloc e un copil care striga dupa mine sarumana de fiecare data cand ma vede si asta doar fiindca l-am bagat in seama si i-am vb frumos o data. si daca ma prefac ca nu stiu ca sarumana e pt mine crede ca nu am auzit si striga mai tare..penibil..ar trebui sa i spun odata ce parere am despre asta dar inca mai sper sa functioneze metoda cu ignoratul…si tot 20 de ani am..ca sa nu mai zic de fazele in care primesc apelativul doamna…si asta de la tipi de 25-30 de ani..asta chiar iti strica tot cheful….

  18. ieri am avut si eu parte de primul sar’na :))faza ciudata e ca am 14 ani :))am iesit pe usa si (fiind intuneric pe scara) aud doi copii mici: SAR’NAAA!!:))

Lasă un răspuns

 
