Si tu Brutus?!

Am pacatuit,imi e rusine,nu pot sa cred ce am facut…

Dupa ce am venit de afara,cam pe la ora 11 jumate,m-am hotarat sa-mi fac cont de facebook…

Si ziceam ca nu-mi fac,ca e un site idiot,ca strica oameni,ca destrama casnicii,ca te face fermier….si cu toate astea..ce-am facut?!

Am luat numele facebookului in desert,am poftit la contul aproapelui meu,am fost desfranat si n-am rezistat tentatiei de a-mi face cont cu numele blogului.

Deocamdata sunt habarnist,dau accept la prieteni virtuali,ma uit ca orbu’ in oglinda si incerc sa ma acomodez.Ma simt ca si cand am intrat in casa unui om important si nu m-am descaltat de adidasii plini de noroi.

Parca toti se cunosc,toti vorbesc si se saluta,isi admira pozele,se respecta si deodata….am aparut eu..E ca si cand intri intr-un birou si ragai a usturoi.

Ne auzim maine,acum ma resemnez pe facebook.

Ce prostie….

~ de Habarnist pe Iunie 17, 2010.

17 Răspunsuri to “Si tu Brutus?!”

  1. hai ca nu-ti dau accept de prietenie pe facebook, daca tot il iei in desert. mai bine te duci singur ! =))

    ps:
    primu care comenteaza.

  2. 2 comentarii in plm…(ce vremuri…) :))

  3. =))

  4. hi….ai pacatuit,nu pot sa cred ce ai facut…sa iti fie rusine!!!
    eu nici acum nu stiu cu ce se mananca facebook-ul…stiu ca fimiu era fermier ,cine stie,poate imi bag si yo codita pe acolo…

  5. te plictisesti rau de tot in ultima vreme…

  6. @simiyellow Detaliaza…:d

  7. @scorpio72 Am facut cont de facebook,dar ferma nu-mi fac..:)) eu l-am facut pt blog🙂 oricum..e o prostie!

  8. :))) imi e rusine de mine… eu mi-am fct facebook inainte de orice altcv:)) inainte sa fie hi5 la moda:))=))) din vremuri stramosesti eu aveam facebook=)) shame on me:))

  9. Thaisia eu zic sa te pocaiesti.Ai pacatuit mult..:)) glumesc..Zi-mi si mie care-i faza cu facebook-ul..:)

  10. eu iti sugerez post negru..matanii si muuulte rugaciuni..si poate esti iertat de pacat:))
    haidi domne sa fim seriosi..nu e chiar atat de rau facebook..esti u pretentios:-”
    dupa parerea mea e pur si simplu un mod de a lua legatura cu cineva cu care nu ai mai vb de mult..(eu una mi-am gasit colegii din generala :-” asta daca au numele complet):D pretentiosuleee

  11. Ma gandeam ca devin mai inteligent :-j

  12. daca nu iti faci si hi5 pt blog tot degeaba :))

  13. E na..ajunge unu..:d

  14. Merci ! In coltul din dreapta a blogului Totul-scump este un minuscul banner al campaniei pe care vreau sa o desfasor. Daca vrei sa participi de rog sa-l click-uiesti si sa-l afisezi pe undeva pe aici. Poate pana la urma campania ajungem mare🙂

  15. Pokerul e cel mai bun lucru pe Facebook😀

  16. Da, si eu tot pentru blog mi-am facut contul pe facebook… caci ma gandeam eu, ce atata socializare…🙂

Lasă un răspuns

 
