Mai tare ca Mall-ul…

Astazi am fost la facultate.
Scopul si durata vizitei:sa dau un examen,2 ore.
Parca nu se mai termina sesiunea asta,de doua luni tot ‘stau cu mortu-n casa’,traiesc cu speranta ca cele 9 examene o sa treaca foarte repede si toata lumea o sa fie fericita.
Asteptand cu masina la semafor,am fost asaltat de un muncitor al patriei noastre,de un om care este obsedat de curatenie,de genu’ ala de oameni ce nu suporta sa vada un fir de praf pe geam..mai pe scurt..de un boschetar care spala parbrize.
Ii fac eu semn ca n-am nevoie,ca nu sunt genul de om care este deranjat de dezordinea de pe birou sau de gramada de haine din camera mea,si pana la urma intelege.
Dar nu face asta 2 pasi si apare altu’..De data asta,alta fizionomie,alta meserie..
Asta vindea umbrele pentru soare..
Ii fac si lu asta semn ca nu am nevoie,ca-mi suflu singur in ceafa si ma ‘revergorez’..Dupa o prezentare amanuntita a umbrelei,dupa ce mi-a prezentat toata tehnologia si anii de munca al poporului chinez,s-a lamurit…Asta chiar isi sufla-n ceafa…
Bucuros ca am scapat de ei,ca pot sa imi petrec linistit timpul la semafor..apare altu’.
Un om bronzat,cu parul negru ca abanosul si ochii patrunzatori,un african al tarii noastre,incerca sa-si prezinte produsele.
Cand l-am vazut si p’asta am zis ca-s la camera ascunsa.Eram ceva de genul :’Hai,hai..scoateti camerele ca m-am prins.Unde tre sa fac cu mana?’
Dar toata treaba era serioasa.Omul vroia sa-mi dezvaluie oferta..Sepci de marinar si papuci ‘Adidas’.
Sepci de marinar zici?Pai nu s-a saturat lumea de marinari?Tot asta..?
Rusine Dinu Patriciu..

~ de Habarnist pe Iunie 16, 2010.

12 Răspunsuri to “Mai tare ca Mall-ul…”

  1. bine ca nu au venit d-aia cu crema chinezeasca, brichete sau razatoare d’alea pt cartofi, ca vorba aia: doua la 10 mii:)))

  2. papuci de firma, nu gluma…

  3. Tot ce vrei si ce nu vrei. Vorba aia, poti gasi pe toate drumurile. Toate bune !

  4. ah….era tare sa te vad cu

  5. eroare:D
    continuam:… o sapca dinaia de marinar in cap:D

  6. =))):)))=))) genial

  7. si bradutii parfumati unde erau? :))

    am dat eu peste unu copchil cu d’astea azi in parcare la real. isi castiga si el o paine. zic si eu :))

  8. @♦Daylight♦ Nu prea i-am mai vazut cu braduti..:d Dar cu brichete dalea mari si cu umbrele de soare..pff,mereu ii vad :d

  9. data viitoare sa imi iei si mie o bricheta din aia mare ca sa nu o tot pierd pe a mea. :))

    PS : iti dau eu banii dupaia 😀

  10. Costa 5 lei,am intrebat..:d dar se mai poate negocia :))

  11. aaa deci e ca la taraba, te targuiesti pana ti-o da gratis. nu ? :))

  12. Nimic nu e gratis..:d Dar..cred ca o scoti la 4 lei..:))

Lasă un răspuns

 
