Vreau muci la nas…

Mult prea cald ca sa scriu pe blog,prea cald ca sa ma cititi…

Mai tineti minte cand erati copii si ieseati seara afara ca sa fie racoare?Cand stateati pe banca si adia usor vantul pe la picioarele voastre?

S-a cam dus pulii de suflet...(scuzati-mi expresia).

Acum e cald tot timpul,vantul il mai simti doar daca ai aer conditionat sau ventilator,totul se usuca si impute in jurul nostru.

Cate beri sa bei,cat sa stai la umbra sau cu capul in dus?!

Stau in fata calculatorului si transpir ca un porc(nu stiu daca porcii transpira,dar asa ma simt..).Ma duc sa ma ”revergorez” cu o baie rece,ma plimb de trei ori prin casa si incep sa las siroaie.Parca sunt fantana arteziana…

Eu stiam ca omul se deshidrateaza din 2 motive: nu bea apa sau face treaba aia rusinoasa…in baie.Dar sa mori de cald la ora 12 noaptea…

Doamne,daca ma auzi,am si eu o rugaminte: Mai stinge si Tu cuptorul asta,consumi gazul si e pacat.

s-a cam dus pulii de suflet

~ de Habarnist pe Iunie 15, 2010.

10 Răspunsuri to “Vreau muci la nas…”

  1. Haha…la mine a plouat,s-a racorit totul😀

  2. Norocosule…:)

  3. sunt berea calda, sucu’ cald toate sunt calde

  4. aici e frig,ploua si e ceata….vreau eu soarele din taraaaaa

  5. da.. sa-mi bag picioru.. imi transpira oulalele si ma simt ca o rama uscata.. insa.. decat frig, mai bine caldura.

  6. @blogarel As da orice pt o zi de iarna..dar doar o zi :d

  7. @scorpio72 E mult prea cald,nu cred ca ti-ar place🙂

  8. Salut, detin site-ul statusuri.ws (3000 unici pe zi), si sunt interesat de un link exchange cu blogul acesta,daca esti deacord trece-ma cu titlul statusuri si trimite-mi codul pe emailul linkuri[@]statusuri.ws,multumesc.

  9. da…era mai bine asta iarna cand erau -..multe grade de inghetau mucii aia de ii vrei u acum?:)) lasa domne asa..mai un strand mai o mare:D si gata

  10. Te-a auzit De 3X femeie; doar ca acum da siroaie, nu mai esti tu fantana arteziana🙂

Lasă un răspuns

 
