Neuroni bronzati…(Unu’ scurt)

Acum trei zile am sarbatorit ziua lui Vlad..

Unde am sarbatorit? Pe malul garlei,intr-un sat uitat de lume,unde soarele ne batea direct in capul plin de neuroni bronzati.

Baieti,fete,bere,gratar….si eu,singurul personaj care a stat in chiloti.

Ma aruncam in apa,incercam sa invat sa inot..(treaba asta nu am invatat-o in 20 de ani,mai exersam.), ma bucuram de peisaj(3 vaci si 2 babe) si ma rugam sa nu se rascoale ‘prietenul’ de sub apa.

E cam urat cand e vara,lumea te priveste,esti destul de dezbracat si ‘prietenul’ isi incordeaza muschii…

Dar vaiiiii…ce iese la suprafata?!E Batman,e Superman,e un submarin….e chiar ‘prietenul’…

Dupa o bataie cu namol,ca na…nu esti in insula Corfu,ne-am odihnit langa ratele care mergeau in sir..ca proastele!

Noroc ca de data asta am scapat si am putut sarbatorii linistit…alaturi de berea rece si gratarul incins…

Cu voia dvs,un om util ca igrasia….

~ de Habarnist pe Iunie 13, 2010.

5 răspunsuri to “Neuroni bronzati…(Unu’ scurt)”

  1. asa iti trebuie domne..cine te pune sa te afisezi asa aah?:)) bha…tre sa recunoastem:D e naspa pt baietzi cand se duc la mare:))

  2. e da,naspa. sunt si ei ferciiti ca au cu ce se lauda. asa’i,habarnistule? 😛

  3. noi asa zisi bloggeri avem multe in comun :)) bem de rupem, suntem nesimtiti, vrem cat mai multe femei, nu stim sa inotam prea multi si stam in chiloti la gratar.. dubios rau :))

  4. @blogarel asa e :d

  5. hmmmm. prima de toate tre sa te bucuri ca prietenul isi incordeaza si in apa, unii prieteni pur si simplu refuza, deci asta e avantaj 😛 a doua chestie… mie nu mi se pare asa exagerata chestia, adica e normal sa se intample….e ca si cum am vb respre sex si am zice vai ce rusine….o fi rusine pentru babe, alea numai cat aud cuvantul asta inebunesc (cre ca de lipsa) insa pana la urma e ceva normal ce facem toti….asa ca de ce sa ne mai rusinam atata?

Lasă un răspuns

 
