Dr. gaOZ…

Stateam azi in pat si butonam telecomanda.Satul de stiri si de emisiuni idioate,mi-a atras atentia o emisiune.

Ce emisiune?Dr Oz,pe Euforia Tv..

Nu mai vazusem pana acum aceasta emisiune si am decis sa urmaresc macar cateva minute,sa nu mor prost…

Acest Dr gaOZ…e un fel de idolul graselor din America,e un Dumnezeu pe pamant pentru babe si un subiect de facut degetelu’ pentru urate.El e omul care da sfaturi femeilor gratioase..care depasesc 150 de km,pustilor care se trezesc si se culca in Mcdonald’s si celor care vor sa arate bine si sa manance frunze si seminte de buruieni.

Veneau femeile la el si ii cereau o parere..

De ce ma ingras daca mananc 4 cefe de porc,10 hot-dog si 4 hamburgeri?Organismul meu are vreo dereglare hormonala?

Si cum le explica asta,cum le vrajea,cum le baga mortu’ in casa..astea se si apucau de sport.Si alergau balerinele si mergeau cate 1000 de pasi pe zi…numarati,ca asa a zis Dr.gaOZ…

Aruncau mancarea din frigider si isi cumparau frunze,nu se culcau daca mancau cu 3 ore inainte sau daca nu pupau afisul cu Dr. gaOZ…

Si toate astea ca sa arate bine,sa li se deosebeasca si lor sanii de burta,sa aiba si ele un loc in societate si un loc mai stabil pe toaleta….

Ca si incheiere…as avea si eu ceva de spus… : Dr gaOZ daca citesti blogul asta…am un mesaj pentru tine: ”Am mancat mici cu mustar azi!Fraiere…”

~ de Habarnist pe Iunie 6, 2010.

63 Răspunsuri to “Dr. gaOZ…”

  1. nici eu nu am vazut emisiunea…:D pai dak alea mananca toata ziua nu m-ar mira sa se creada la cura cand mananca tot ce ai mentionat u mai sus:))

  2. Sa nu te mai uiti niciodata pe Euforia fara sa fii euforic … O sa ai probleme mari mari si nu cu stomacu stai linistit nu vrei sa aflii..

  3. foarte tare frate! :))

  4. VJ Duuk O sa evit de acum inainte…:d

  5. Stiu ca asa este ca am vazut si eu secvente….Nu m-am uitat nicidata ca daca ma pune-am sa mananc si eu urzici?..::))

  6. bha fraierik u ejti mai dejtept dekat dctr oz ten sange cu tot cu blogu tau d kakat ai inteles bulake

  7. te dai u mare pe saitu ala de toata muia ku iepurashu plii mele k ai blog sami ma sugeti toti

  8. jonny Mai treci pe la scoala bai analfabetule.Era usor sa-ti dau un decline la comentariu,dar de copii de 14 ani,care viseaza la pizda lu’ Hannah Montana,m-am cam plictisit.E parerea mea si pot sa o spun liber:Nu-mi place Dr Oz si o fut pe ma-te cocalare.:)
    Pe partea economica…

  9. si totusi…care zici k e problema ta?:)) dak e blogul asta de „kakat” dc intri???

  10. aaa si mailul tau e jonny18@yahoo.com ..care vrea sa-si bage ceva in mama ta..e liber sa o faca..:)

  11. mah mue ce plm ai dat aidiu meu aici nu vezi k nici draku nu intra pe saitu tau si nu ma injura d mama k ea nu tia fakut nik handikapatule

  12. Nu e site,e blog..cat despre ‘aidiu'(ca vad ca asa ai scris),de ce te agiti?!ai zis ca nu intra nimeni aici..asa ca nu are cine s te injure..
    Cat despre mama ta…mie nu mi-a facut nimic,dar daca doreste..nu ma supar🙂
    Ma distrez cu tine…

  13. ejti un kakat mah k miai dat aidiu aici bn k makar nu intra nici pl pe saitu asta d kakat mai ieşi pe afara retardule shi nam 14 ani dak te intere shi pentr kurva d mama kare e jmekerita sami suga banana mea hai pa

  14. asta e ala de a impartit fluturasii aia?:))

  15. jonny ma-ta e tarfa sau tactu e prost de ai iesit asa pocit? te bate limba romana peste bot te-n rasa maicatii de retard si marsh in mm de pe blogu asta k acum iti pic netu da-te-n plm

  16. ori blog ori sait tot 1 kakat e shi nu vb asha de mama mea bhai koaie k nu o kunosti ten kakat de kopil kare traiesthe pe net ia zi kati ani ani pitikanie urata

  17. scz :)) am incurcat borcanele…terminati cu limbajul asta scarbos =))

  18. Jonny..Blogul nu e acelasi lucru cu site-ul..(sau ‘sait’,cum ai scris tu),am 21 de ani si in legatura cu maica-ta..e adevarat,nu o cunosc,dar o stiu toti tiristii.

  19. mah sollo da ce dejtept ejti u de imi pici netu ia sa vad bubosule

  20. imediat cacacia😉

  21. sunt un dobitoc recunosc..si da.. mama este curva

  22. dc ejti bulangiu fra tiam zis sa nu o jignejti pe mama k ma supar shi no sati placa

  23. sunt un bulangiu..imi place la caca :))

  24. mah sollo hai k ajtept sami pice netu hakarule kare ejti u hakar si pici neturi la oameni

  25. o sa iti pice si fata nu doar netul

  26. mah kare imi furati personalitatea jegosilor lasatimi nicu in pace

  27. Ce aveti mah cu ‘nicu’ la baiat?:))

  28. Ai tu personalitate ma?

  29. sunt jonny si mama e o curva

  30. normal k am personalitate ce u nai personaltate ejti asa retard

  31. nu am sora mah😦

  32. @Jonny Eu am,dar tu esti un cacat.Oamenii ca tine,analfabeti si retardati,ar trebui calcati cu masina.

  33. serios de unde shti ks analfbet ma kiudatule kare dupa nume ejti pliktisit kare nu iesi din kasa kakacios mik shi parsiv

  34. Puteam sa imi pun numele ‘Eu o fut pe mama lu jonny’…,asta insemna ca o fut?Ai folosit vreodata in viata ta virgula?

  35. Imi dau seama ca esti analfabet dupa felul in care vorbesti si te manifesti.

  36. am folosit shi cratima si ke vrea muskiu tau an klasa 3 da asha se scr in ziua de azi mai preskurtat

  37. cuvintele ‘shi’ sau ‘ke’ …ti se par mai prescurtate?Ce infect..

  38. da mah e mai trendi mai la moda daka nu shti engleza

  39. dc mai injurat d mama ieu nu team injurat de mama

  40. ‘trendi’?! ai studiat destul engleza :))

  41. Bine ma,nu te mai injur🙂

  42. nuh am studiat dc sa mint o shtiu dn filme engleza

  43. bai jonny sloboz…gaoz…doctor sloboz….cf?:D

  44. u ejti jmeker pa net k ai sait si alea alea shi ma injuri dak ai fi fatan fata cu mn teai kaka pe tn de frik de mine

  45. Unde stai ma?

  46. in zalau mah dak te tine te ajtept sa facem parten parte

  47. pai vino tu in Buc..oricand,la orice ora…

  48. ia zi in ce zona stai sha trimit nijte jmekeri sati faca o operatie mika ai kuraj sati dai adr sa te viziteze cineva

  49. Str.Nicolae Titulescu nr 1 bl 8,sc a…ma gasesti tu

  50. teai speriat fraierika

  51. sa vezi ke bataie iti iei u

  52. ti-am dat adresa bai molusca..

  53. poate nui adr ta shi bat pe altcineva k nu prea am voie la efort ku fraieriki k u

  54. Am poza la avatar,ala imbracat in alb…deci ma gasesti mah,stai linistit..si eu o sa dau de ma-ta.

  55. Hai gata..m-am distrat destul cu tine…

  56. @ jonny: mda… prietene parerea mea e ca ai in jur de 15-16 ani si idolul tau in viata e salam/guta-putza de maimutza:)) asa, na ca am pus virgula habarnistule:)), parerea mea e ca ar trebui sa vbim cu amanda sa ii arate si lui cum e o pasarica ca pot pune pariu ca nu a vazut. in alta ordine de idei, pot sa pun pariu ca ai si cercel cu D&G, etc. ma rog.. chiar nu inteleg de ce mama dracu te bagi in seama….

  57. plm, are articolu 56 de comentarii ? are coaie.
    johhny, comenteaza si la mine pe blog te rog:
    http://celmainaspablog.wordpress.com

  58. palalilule numi bagi komenturile k te fak din vorbe

  59. Din cate am inteles eu din romana ta infecta, ba Jonny, tu esti fan Dr. gaOZ… Adica urmaresti Euforia TV. Inca caz ca nu stiai, caz in care ar trebui sa-ti faci Hara-Kiri, acea televiziune este, cum sa-i spun eu, pentru PIZDE.

    Una e cand te uiti ca Habarnistu’, din plictiseala, si alta e cand devii fan al unei emisiuni. Sau poate il placi pe doctor, ceea ce te face mai gay decat te consideram inainte. Si inainte te consideram destul de gay, avand in vedere ca te uiti pe Euforia si sigur ai un tricou roz acasa.

    Sper ca ai capacitatea de a urmari frazele scrise de mine. Desi sunt de parere ca ai inteligenta unei lingurite de unica folosinta. Folosita…

  60. @ ferruccio: frate ia-l mai usor ca indubitabil IQ-ul specimenului nu depaseste 10-20. nici macar al unui caine… deci facand o corelatie si o deducere destul de simpla putem evidentia faptul ca tanarul in cauza e un cocalar si jumatate… in concluzie as putea sa ii transmit lui „jonny” un cald si plin de veselie: SUGI PULA… de la mine si de la toti habarnistii

  61. Ce m-am amuzat =)) Oameni ca jonny, ma amuza teribil. De fapt prostia lor ma amuza =)) A fost ceva de vis ca citesc comentariile astea =)) Trist e faptul ca Romania e plina de imbecili ca jonny asta, si din cauza asta Romania nu o se destepte niciodata si nu o fie o tara cat de cat normala. Ce sa mai zic de depaseasca conditia… :((

  62. @vlad

    Consider sustenabila premiza ta, asa ca voi inceta injuriile inteligente…

    Si subscriu la acel minunat „SUGI PULA”😀

  63. @vlad

    Consider sustenabila premiza ta, asa ca voi inceta proferarea injuriilor inteligente…

    Si subscriu la acel minunat „SUGI PULA”😀

Lasă un răspuns

 
