S-au gasit urme de laba in baie…

Se pare ca Romania nu trece doar printr-o criza financiara ci si prin una sentimentala.Craii de Dorobanti nu isi mai permit sa agate fete prin cluburi ci,incet-incet,incep sa isi zgarie coatele prin statile de metrou.

Masa in club e scumpa,sucul scump,berea calda,micii calzi…Solutia?!

Xeroxul si asteptatul de fete,la statia de metrou…

Ca sa intelegeti mai bine ce scrie in poza, am rescris “dorinta arzatoare” a unu baiat ce duce lipsa de p…. si a ajuns sa imparta acest fluturas la statia de metrou Constantin Brancoveanu….

”Buna, daca vrei sa ne plimbam prin parc sau sa mergem la un film, la un muzeu, la restaurant, la mine acasa sau ce propui tu, cauta-ma la telefon 0768935439 sau pe messenger id  sorinvoltron@yahoo.com. Intelectual, 23 ani, 180 inaltime si 74 kg. Locuiesc singur in zona Titan si caut prietena. Nu ai ce pierde daca ne intalnim, nu vei regret nici o clipa, nici o secunda alaturi de mine.

P.S. Daca nu vrei, nu rupe biletul, da-l la o alta fata care vrea”.

Nu avea rost sa ii cenzurez numarul de telefon sau mailul…poate i-am facut o favoare si o sa-si gaseasca si el o femeie.

P.S.:Biletul l-a primit prietena mea si poza a ajuns la mine🙂

~ de Habarnist pe Iunie 4, 2010.

20 Răspunsuri to “S-au gasit urme de laba in baie…”

  1. tot ce regret e ca eram pe fuga. al luat biletul dar l-am citit tocmai in metrou;)) voiam sa fiu atenta la moaca aluia:D sau..poate a angajat oameni:-j

  2. hai maaa,macar a fost unic in felul lui,nu?

  3. =)))) am trait s-o vad si p-asta :)).

  4. stai putin ca aici ceva nu functioneaza ….adica sa vedem:
    – „sa ne plimbam prin parc sau sa mergem la un film, la un muzeu, la restaurant” adica e dispus sa faca cu fetele si altceva decat sex
    – ” la mine acasa sau ce propui tu” deci va sa zica nu e nic timid
    – „Intelectual” asta ramane mereu de vazut…insa oricum e cevain plus
    – „23 ani, 180 inaltime si 74 kg” e ca si cum ai spune de o fata ca e 1,75 si dimensiuni 90-60-90 …adica arata chiar foarte bine tipul. mai e si tanar.
    – ” Locuiesc singur” de aici mai tragem doua concluzii, nu e un sarantoc care nu isi permite sa plateasca nici macar un suc si nu trebuie sa i suporti parintii cand te duci la el
    😕 si acum intrebarea mea este: un tip care arata bine, are o situatie materiala destul de buna, e cultvat si probabil si sensibil cum de nu isi gaseste o iubita, cum de a ajuns sa imparta flyere la metrou ca sa isi gaseasca una?😕 si daca o fata se duce sa se intalneasca cu el sigur nu o vedem maine la rubrica „persoane disparute”?

  5. Ce sa ii faci, criza asta … :))

  6. simiyellow m’a cam pus pe ganduri cu comentariul acela: de ce nu si’o fi gasind baiatu’ asta o fata? ah,da,corect,criza= fara fete,fetele daca n’au bani nu mai merg in cluburi,nu’si mai cumpara haine,nu tu Bloody Mary,nu tu salata de fructe de mare. ce sa’i faci :-j sa’l ajutam pe saracu om,poate gaseste si el vreo crestina :))

  7. o fata cu frica lui Dumnezeu..:))

  8. :)))) o
    sa-i trec si eu nr ul la baie la bricostore, pe un perete scrie „numere de pizde” :))

  9. ha ha…da..am primit si eu un fluturas d-asta la metrou la Dristor:))

  10. wow, inventiv baiatul :))

  11. Si prietena mea a primit un asemea bilet..dar era un pic selectiv tipul,mi-a zis ca nu dadea oricui..le alegea=))

  12. si il suni ? :))

  13. ::))esti sigur ca nu-i la misto faza?:))

  14. @Thaisia E foarte adevarata faza.Au primit mai multe fete acest bilet..La Campina nu se fac dastea?:))

  15. hai sa va ajut…am caut hi5 lui:)) admirati frumusetea intelectualului de 23 ani,care locuieste singur in zona Titan : http://hi5.com/friend/photos/displayPhotoUser.do?albumId=369625267&ownerId=481453249&currentIndex=0 =))

  16. =)))) bravo Geo

  17. asta dadea biletele din astea si acum juma’ de an, eram cu o prietena la metrou la romana si i-a dat biletu’

  18. Inclusiv prietena mea a primit fluturasu` asta..
    Eu am 3 variante.
    Cauta pentru produs.
    Cauta sufletu` pereche =))
    E un terminat.

  19. am si eu id-ul astuia de un car de timp si si tot o parte din mesaju ala o are la status..

Lasă un răspuns

 
