Ghinion..

Lume,lume…baaa,e cineva acasa?!

Ieri am avut o zi care se poate incadra cu succes in top 10 cele mai nasoale zile traite de mine.Am asteptat cateva ore dupa o persoana necunoscuta,m-am trezit la 7 dimineata ca sa nu intarzi,m-a batut soarele in cap cateva ore,am mers cativa km pe jos si nu a iesit nimic din ce vroiam.

Stiti senzatia aia in care iti merge prost si nu ti s-ar parea ceva aiurea daca s-ar prabusi un avion direct la tine in cap?

Iti zici…”A mers aiurea pana acum,nu m-as mira daca m-ar impusca unii din gresala,m-as trezi intr-un canal,m-ar calca o fatuca cu rota de la masina,m-ar bate un boschetar ca stau pe locul lui,m-ar viola o baba sau as muri in timp ce vorbesc.”

Si nu ti se intampla asta…..ti se intampla exact ce n-ai vrea tu sa se intample.

Pe seara mi-am revenit si mi-am adus aminte de sloganul :  ”O zi pierduta e o zi in care nu zambesti”

PS:Maine am examen,ne auzim dupa…🙂

~ de Habarnist pe Iunie 3, 2010.

14 Răspunsuri to “Ghinion..”

  1. daaaa,sunt acas…
    nu esti singurul,exista asemenea zile pentru oricine,eci si pentru mine.
    numai ca dupa ce imi bag pl(ce nu am)…rad de ridicolul situatiei..

  2. bafta;)

  3. Ai o imaginatie foarte bogata cu privire la ce ti se mai putea intampla.Oricum,sa zicem ca dupa o zi asa ghinionista va veni una perfecta😀

    Daca ai reusit sa zambesti dupa o zi grea inseamna ca ai facut deja un pas inainte.

  4. dupa multe zile perfecte..mai vine si o zi dasta..:d

  5. eh a fost o parte buna in ziua asta asa ghinionista:D
    oricum se putea si mai rau….

  6. Stii legile alea ale lui Murphy ? :))
    „Zambeste! Maine va fi mai rau!

    Daca ceva poate merge prost, va merge prost.

    Daca ceva nu poate merge prost, va merge prost.

    Daca sti ca ceva nu poate merge prost si iti iei toate masurile de precautie corespunzatoare, atunci altceva va merge prost.

    Cand lucrurile merg prost undeva, au tendinta sa mearga prost oriunde.

    Lucrurile care merg prost nu se termina niciodata.”

  7. miscellaneous11 Le stiam.. :d si sunt f adevarate :d

  8. Legile lui Murphy functioneaza mai mereu: „cand ceva merge pros, va merge si mai prost” sau „cand ceva merge prost, va merge in aceeasi directie”

  9. :)) bafta la examen

  10. mda…si eu ieri am avut o zi de toata culoarea maronie…urs era bine cand eram mici si bateam drumurile aiurea..aoleu nu mai vreau atata maturitate.

  11. adevarat…si cand erai mica ziceai ca vrei sa te faci om mare..:d

  12. In mod sigur exagerezi si tu… da, a fost o zi in care nu ti-a iesit ce ai vrut, dar la sfarsitu zilei tragand linie – a murit cineva drag tie? ti-ai pierdut casa? o mana, un picior? Nu? Atunci e ok… zambeste, maine poate fi mai rau.😛

  13. Asta asa e🙂 oricum,daca vezi posturile mele au putin umor si un strop de exagerare usoara..:)

  14. ursule cand te prind te pun sa-mi dai o bere..jur!! numai sa te plangi ba…be happy life it’s today not… yesterday

Lasă un răspuns

 
