Cu teoria stam bine,practica ne omoara…

Astazi elevii de clasa a 12 a susţin Evaluarea competentelor lingvistice într-o limbă modernă…..adica dau bacu’ la engleza.

M-am trezit de dimineata,pe la 13:10,cu emotii foarte mari…

Nu stiam daca mai are cola la magazin! De BAC am scapat acum 2 ani,daca nu stiati sau erati curiosi.

Dar cum sa se desfasoare BAC-ul daca nu sunt si cativa gura-casca?!

Asa ca imi iau eu un tricou,o pereche de pantaloni scurti si niste papuci in picioare,ca sa ma imbrac si eu frumos si sa imi sustin prietenii.🙂

Ies afara si ma uit prin preajma ma.Lume imbracata gros,cu pantaloni lungi,iar eu…in papuci.

”Ia uite ma,a plouat.Nu mai intru in casa,mai gasesc eu dastia ca mine.”

Si am ajuns la locul faptei…Lumea isi astepta randul,foarte optimista si increzatoare.De departe ma auzeam si eu : ”Lasa dracu ba…dai si la anu’ daca nu-l iei!”.

Am fost atat de entuziasmat incat am plecat acasa dupa o ora…

P.S. : Nu mai era altu’ ca mine…:)

~ de Habarnist pe Iunie 1, 2010.

12 Răspunsuri to “Cu teoria stam bine,practica ne omoara…”

  1. pai normal domne…hopa si u acolo sa stresezi omu.dak venea unu la tine acum 2 ani si iti zicea k poti lua bacu si la anu nu ii dadeai vreo 2?:D

  2. inseamna ca esti barosan in liceu la tine:)))

  3. pai de ce sa fiu?si am terminat liceul de 2 ani…
    Am zis ca nu mai era altu’ ca mine,adica in papuci si pant scurti :d

  4. unde 13.10 ma:))

  5. sti….ma gandeam la drama prin care ai trecut dimineata aia…adica sa nu mai aiba astia cola…. doamne fereste! oricum, daca vreo data ramai fara combustibil te imprumut😛
    aaa… sugestie neortodoxa pentru cine tre sa dea bac-ul… seara inainte de examen va recomand mult sex, asa nu o sa mai fit stresati a doua zi😀

  6. AM LUAAAAAAAAAT SAAAAAAAASEEEEEEEEEE (6) BAAAAAAAAAAAAAA !!!!!1111111
    NU, EU NU AM AJUNS LA BAC, sunt a 10, DAR NU MAI RAMAN CORIGENT LA MATEMATICA !!!!!111111
    6666666666666666666666666666666666666666666666666

  7. 6 cai…stai si tu linistit de acum inainte..:)

  8. Habarnistulee! Sesiuneaa

  9. mai am 5..din 9 :-„

  10. Bacul de anul asta mi se pare o gluma… oare o fi in tara asta vreounul care a picat la „competente”? :))

  11. pai tocmai e faza ca nu poti sa pici…. astea sunt doar niste diplome care sa ateste nivelul tau de cunostinte in anumite domeni
    e doar obligatoriu sa te duci, chiar daca ei cel mai prost calificativ

  12. da e un cacat noul bac de acord cu voi :))

Lasă un răspuns

 
