La multi ani..pt copilul din tine!

Mai sunt doua zile si copiii isi sarbatoresc ziua.Cadouri multe,iesiri prin parc,baloane si veselie multa.

Am 20 de ani si inca nu pot zice ca mi-a venit mintea la cap.Ma mai simt copil in adancul sufletului,dar sunt multe lucruri care imi arata ca am trecut de aceea faza..

Copiii n-au barba,copiii nu-si pierd noptile pe la petreceri sau alte evenimente…unde se bea cu totul alceva decat sampanie Robby bubble.

E frumos cand nu-ti pasa de ziua de maine si de grijile parintilor,cand te joci cu o piatra sau un bat si iti imaginezi tot felul de lucruri,cand astepti cu nerabdare desenul preferat sau ziua de craciun…sau mai bine zis….era frumos.

Acum s-au mai schimbat lucrurile…Copiii au cont pe messenger,petrec multe ore in fata calculatorului,nu se mai bucura cand primesc dulciuri sau inghetata si se nasc cu telefoanele in scutece.

Pentru ca se apropie 1 iunie,vreau sa faceti un test si sa-mi spuneti daca mai sunteti copii,chiar daca aveti 25 de ani.

Poza o gasiti in partea dreapta.Uitati-va la imagine,fara sa cititi textul,ganditi-va si spuneti-mi ce vedeti.Fara sa trisati!! (Poza este primita pe messenger..de la Mihaela-Exces de sare,multumesc🙂 )

~ de Habarnist pe Mai 30, 2010.

12 Răspunsuri to “La multi ani..pt copilul din tine!”

  1. si la 16,si tot ce nu trebuie vedem :-j

  2. Cu placere! Copilul din mine, la nevoie se cunoaste, nu?🙂

  3. 9 delfini,am stiut faza.

  4. opa..eu nu am vazut delfinii nici dupa 10 min de uitat la poza😐
    dar tot copil sunt!!

  5. nici eu nu am realizat prea rpd unde sunt delfinii:)) cica tre sa ma tratez nah=))

  6. unde plm sunt delfinii aia? am vazut doar 2 sus! sunt mai multi?

  7. sunt 9🙂

  8. fa si tu un favor umanitatii si contureaza delfinii sa ii vedem si noi…ca se pare ca suntem cam multi chiori😀

  9. @simiyellow uita-te atenta la brate,se vad cu gri…:)

  10. stiam de faza cu delfini,insa asa este,noi vedem ce este,insa copii vad mai intai delfinii…

  11. Prima data am vazut si eu cuplul, dar stiind ca trebuie sa fie o smecherie am incercat sa-mi schimb perspectiva si am vazut delfinii inainte sa citesc textul.🙂

  12. eu am vazut cuplul si m-am gandit si la niste prostii pe acolo…

Lasă un răspuns

 
