Tu?

Generatia messenger..Pff de cate ori v-am mai aratat poze facute de mine,de cate ori am vorbit despre lucrul acesta si inca raman uimit de ce pot face unii.

Vezi poza…

P.S: O am in lista pe id-ul blogului(blog_plictisit).Daca doriti sa ii raspundeti la intrebare,sa ii dati de munca in timpul crizei,am lasat id-ul vizibil.

Atentie,continut explicit!

~ de Habarnist pe Mai 29, 2010.

3 Răspunsuri to “Tu?”

  1. macar e sincera:)) nu inteleg de ce te mai mira …

  2. e prea pe fatza…:d

  3. raspuns pt proasta aia:EU TE ASTEPT PE TINE!!!

Lasă un răspuns

 
