Rog seriozitate.

Scrie cel mai frumos mesaj,spune-mi de ce iti place blogul omului plictisit,ce te face sa te intorci si sa-mi citesti posturile,de ce comentezi la unele articole,ce ar trebui imbunatatit si ce nu iti place…si eu te premiez.

Mesajul cel mai serios,care ma surprinde si imi bucura ochii,va castiga o intalnire cu superba noastra asistenta.

Click pe poza si se face mare…

~ de Habarnist pe Mai 29, 2010.

17 Răspunsuri to “Rog seriozitate.”

  1. Draga omule plictisit: eu iti citesc blogul pentru ca imi place sa rad si pentru ca suntem prieteni( vreau sa te ajut sa faci clickuri) daca voi castiga te voi duce pe culmi nemasurate: o sa il faci pe cabral si pe zoso, si chiar pe cel de pe http://www.celmainaspablog.wordpress,com... chiar si pe ferruccio… daca o sa castig eu iti aduc vizitatori… e simplu:)

  2. si pe betty cine-o fute?

  3. paul:))) si nila , si poezie:))

  4. Draga redactie,

    Inca din primele randuri vreau sa-ti transmit simpatia mea fata de al tau blog si fata de tine ca persoana pentru ca gandesti aceste lucruri.
    Chestia care ma face sa revin e pentru ca imi place.
    Singurul repros pe care ti l-as putea face e sa-i dai un la scriptu’ de la hraneste bestia.

    Al tau prieten online,
    blogarel.

  5. ps: un „center” era acolo🙂

  6. Draga om plictisit,eu iti citesc blogul pentru ca este amuzant,mai ales fazele cu prietenii mei,deci alea sunt dementiale.E un blog super pe care lam gasit la:www.cocalari.com,unde lasai comentari(super, normal)Ce sa schimbi?…blogul e in mare parte perfect dar sa zic ce as vrea ca sa fie mai perfect:P:mai multe bancuri,sa pui fete dezbracate la fata saptamanii,si sa postezi des,foarte des.Bafta la alte chestii.

  7. Scoate poza aia de-acolo că vomit…şi-i păcat de tastatură…

  8. Sper ca acesta să nu fie cel mai serios mesaj şi nici să-ţi încânte ochii prea mult, căci vreau alt premiu, clar!🙂

    Aşa că voi fi sinceră până la ultimul caracter: nu-mi place „hrăneşte bestia”, mă enervează cumplit.🙂

    În schimb, nu-mi scapă niciun post căci sunt abonată, prin urmare mă numesc „cititor fidel, chiar model”. :)) Îmi place cum le spui tu lucrurilor pe nume şi ies posturi foarte tari. De ce comentăm? Pentru a te aproba in felul nostru sau a te contrazice. Cum ar fi un blog fără reacţii? Nu vreau să ştiu şi cred că nici tu.
    Cât despre îmbunătăţiri… succes dacă îţi vin idei, încă n-am nimic de adăugat.

    Acestea fiind zise, te voi citi în continuare cu drag!

  9. eu intru pentru ca ma amuza copios fiecare post si e un mod frumos de a-ti incepe ziua:D si oricat de mult m-ar „tenta” intalnirea asta…va las pe voi:D oricum…pfoa..asta e femeie sau barbat pana la urma?

  10. vlad,blogarel,lucib,excesdesare,silvia Multumesc mult🙂

  11. @alexxx poza face tot postul…:)

  12. @lucib Am mai adaugat bancuri🙂

  13. Ma intorc pentru posturile de genu’ asta :)).

  14. ade vorbeste despre ea la persoana a 3-a in ultima vreme si nu stie de ce😀 nu esti singur

  15. care Ade?:)

  16. promit sa las comment-uri la absolut toate posturile, doar ca sa stii ca sunt fidea (fidela), dar pt sanatatea ochilor mei te roooooooooog lasa poza mica, nu-i mai da ocazia sa se faca mare si sa ne sperie.

  17. lally Ms mult🙂

Lasă un răspuns

 
