Unu scurt’

E mult prea cald!Iarna as da orice pentru 10 minute de stat afara in pantaloni scurti si vara ma usuc…

Ies afara si imi zic :”Ba ce prost sunt,mi-am luat tricoul asta negru…tocmai azi,cand e atat de cald…” .Ma intorc repede in casa,ma schimb intr-un tricou alb,beau putina apa si cobor scarile.

Bag usor capul pe usa,stau doua minute si imi dau seama ca e cam acelasi lucru…

Sunt zilele alea in care apa marii nu e foarte calda,nu te poti duce la garla,dar afara e cuptor!

O singura bucurie am…: A inceput sezonul berii!

~ de Habarnist pe Mai 28, 2010.

12 Răspunsuri to “Unu scurt’”

  1. Da, si vara ai da orice pentru 10 minute de caldura :))

  2. Nu caldura, 10 minute de frig* am vrut sa scriu

  3. …la mine tot anu’ e sezonul berii…:d

  4. @miscellaneous11 Exact..:d

  5. @alexxx Iarna parca merge mai bine un vin….:d

  6. pt mine berea merge doar vara😀

  7. la mine merg toate ma… sa legalizeze tot in puiiii mei….

  8. traiasca berea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. vinu habarnistului merge in orice anotimp… na fey ca iti fac reclama

  10. Buna ziua!

    Numele meu este Cristian.In urma trecerii in revista a site-ului dumneavoastra,as fi incantat sa colaboram(interactionam)prin schimb de linkuri.As dori sa postati pe prima pagina un link cu site-ul poker online bonus.ro , in schimbul acestui serviciu eu urmand sa va postez cate un link pe pokeronlineking.com (page rank3) , perlapoker.com si inca doua bloguri cu continut de poker.In conditiile in care acceptati,va rog sa-mi raspundeti pentru a stabili detaliile ancor textului.
    Cu speranta ca oferta mea este avantajoasa,astept colaborarea cu dumneavoastra.

    Cu respect
    Cristian

    contact @ pokeronlinebonus.ro

  11. @Vlad Ms,ms :d

  12. @malpraxis Traiasca!:d

Lasă un răspuns

 
