Leapsa..

Am primit o leapsa pe mail, cu o intrebare simpla:
Cum arata desktop-ul vostru ?

N-ar avea rost sa stau sa-l aranjez,sa mut toate documentele text in alta parte si sa ascund pozele salvate aiurea.Acum e ordine pentru ca a fost formatat de putin timp,deci m-a prins intr-un moment bun aceasta leapsa.

Click pe poza si se face mare.

Leapsa merge mai departe la: Blogu’ de azi, excesdesare, loryloo ,Baiatul ciudat ,Malpraxis ,daylight ,Boogie ,Cel mai naspa blog ,Strumfita cu esarfa ,Blog de prost , Grapefruits

si celor care mai doresc.

~ de Habarnist pe Mai 26, 2010.

13 Răspunsuri to “Leapsa..”

  1. nu am mai intrat de vreo saptamana si acuma credeam ca nu mai termin de citit posturile pe care le-ai publicat… daca nu te pun astia in top 3 zelist sa ii dai in judecata😛 adica la cat efort depui aici meriti!!!

  2. @simiyellow Pff ms mult,dar n-am eu norocul asta :d

  3. cam multe iconitze:P

  4. ce nick ai pe garena si ce joc joci,ca vad si garena undeva p-acolo

  5. Wenom18 sau .antisocial ,dar se joaca mai mult frati-miu acum.Eu m-am lasat de Dota :d

  6. hm..partea a 2-a pliant:D :-”
    app… mergea mai bine o poza facuta de noi lui nimeni altu:D

  7. mergea daca poza avea o calitate mai buna..dar la fumul care era atunci acolo…au iesit cam aiurea ale noastre :d

  8. Vorbim pe mess: BlogDeProst@yahoo.com

  9. Unde ai si tu Recycle Bin-ul … :))

  10. sar’na🙂

    o sa fac🙂

  11. Nu imi plac lepsele dar pe asta o iau. Dar nu stiu exact cand :))

  12. ‘opaaa, joaca dota baiatu’ :>.

  13. frumos, joci Heroes of Might and Magic si WoW.

Lasă un răspuns

 
