Unu’ scurt

Caldura mare,pantaloni scurti si fete mai dezbracate.In concluzie,a venit vara!

Aseara am savurat un vin de casa,alaturi de cativa prieteni,langa autostrada soarelui.Cu masina parcata langa pod si vinul langa masina,cu prieteni care aveau chef de povestit si de exagerat,am petrecut cateva ore.Nu foarte multe,dar suficiente ca sa faci semne tirurilor sa claxoneze si sa faci lumea sa zambeasca.

Astazi toata lumea a stat acasa..de la directori,medici,manageri,lucratori de salubritate…si pana la mine.

Lumea se bucura ca se poate relaxa in aceasta zi,ca e frumos cand stai acasa si nu te trezesti de dimineata…

Pentru mine a fost o zi obisnuita,adica alta zi de stat acasa,alta zi de iesit afara ,alta zi de mancat si dormit..adica o zi normala,v-am mai zis pana acu…ati inteles ca va duce capu’…

Tocmai mi-a sunat telefonul si am auzit acele cuvinte frumoase: ”Hai in p…a mea afara!”

Ne auzim diseara…

~ de Habarnist pe Mai 24, 2010.

8 Răspunsuri to “Unu’ scurt”

  1. toata lumea a stat acasa, numai eu am dat examen :((( not fair!!

  2. @Andu..trist..lasa ca daca inveti.o sa ajungi ceva in viata…:))

  3. :)) da bha si eu am avut de invatat:( insa faptu k nu m-am dus la munca mi-a inseninat ziua:D

  4. Toata lumea buna se distreaza,se relaxeaza,nu ia tot orasu la rand sa gaseasca un amarat de lcd si un amarat de frigider,mai sta sa se si certe ca deh,asa’i romanu’ :)) Una peste alta,inca o zi libera la raport :-j

  5. Lsd-uri,frigidere..achizitii noi in timp de criza :d pt casa noua sau cele vechi nu mai faceau fatza?:))

  6. Erau cam de pe vremea lu Pazvante Chioru’

  7. @♦Daylight♦ Sa le stapanesti sanatoasa.:)

  8. Nu chiar toata lumea. Eu am muncit, dar am 3 zile libere😀

Lasă un răspuns

 
