Cu treburi mici prin capitala…

Astazi am fost la Agentia Nationala a medicamentului,intamplator.De ce am fost?O sa aflati mai tarziu…

Stiti cum e sa te apuce senzatia aia in care ai da orice sa nu fie nimeni prin preajma sau sa ai un loc in care sa te poti destinde,nederanjat de nimeni?

Am intrat in spitalul de langa ANM si m-am uitat in toate partile,dar nimic.Ia-l de unde nu-i!

Intru pe o usa si privesc multimea…Nimeni nu cauta ce vroiam eu sa gasesc,nimeni nu dadea din picioare sau se agita prin salon…

Doctori echipati cu masti,lume asteptand,o targa langa perete,agitatie multa…eu cu problema mea.

Am vazut un chirurg si m-am dus repede sa ii marturisesc ce am pe suflet:

Eu: Buna ziua,stiti…(zambind ciudat),am si eu o urgenta.

El: Pentru urgente,la etajul 2.

Eu: Nu,m-am exprimat eu gresit sau ati inteles dvs alceva….,o toaleta unde pot gasi?!

El: Aaa,in fata si la dreapta.

Eu:Multumesc frumos(zambind ca si cand m-a salvat dintr-o problema foarte grava)

Am urmat instructiunile si am dat de locul cu pricina.Langa ”secretariatul femeilor”,se afla si camera mult cautata…

E minunat cand stii ca ai prevenit o calamitate naturala regionala….o inundatie care se putea extinde din moment in moment…

~ de Habarnist pe Mai 19, 2010.

2 Răspunsuri to “Cu treburi mici prin capitala…”

  1. ce diliu esti:)) banuiesc k se gandea deja chirurgul „ce urgenta o avea baiat asta k arata sanatos..”
    da un colt de bloc nu ai gasit si u? k fiziologia iti perminte:D oricum se practica chestia asta in public:)) …din pacate

  2. poate ajungeai si pe la guvern sa-ti faci treaba direct pe ei, de fapt nici asta nu merita.

Lasă un răspuns

 
