Spot TIFF 2010

Spotul editiei a noua a Festivalului International de Film Transilvania.

Regie si concept: Radu Muntean
Cu: Florin Piersic, Florin Piersic Jr.
Filmat la: Cinema Republica, Cluj-Napoca

~ de Habarnist pe Mai 17, 2010.

5 Răspunsuri to “Spot TIFF 2010”

  1. =))) Tare faza.

  2. am vzt si eu :))asta..:PPP destul de buna

  3. daps.. si mie imi place:D

  4. te salut stimabile habarnist.
    sa fac o scurta prezentare, ma numesc gaby am 19 ani, Ploiestean si inca elev (din pacate ).
    am intrat odata pe blogul dumitale din pura intamplare.
    insa ai devenit in scurt timp motivul pentru care deschid cu placere calculatorul.

    iata de ce deranjez:
    am dorit sa ma inscriu si eu in randul bloagherilor rebeli constransi de o societate minimalista. si mi-am facut si io ca tot omu ‘blog… ca deh! insa problema este urmatoarea: nu pot posta filmulete direct pe wordpress, decat prin link-uri catre pagini externe.
    daca m-ai putea ajuta ti-as ramane vesnic si pe deplin indatorat.
    iti las un e-mail: gaby.hunter@yahoo.com
    sper sa primesc vesti curand.

    sanatate!

  5. Bestial…

Lasă un răspuns

 
