Oare….?!

De cateva zile o intrebare imi tot da tarcoale si nu stiu daca voi ma puteti ajuta..M-am tot gandit cand ieseam pe afara,cand vedeam copiii ca veneau de la scoala,sau cand priveam pomii….dar nu stiu raspunsul.

Am dat si search pe Google si nimic…se gasesc doar putine informatii,parca totul e ascuns..

Oare la ei nu cresc?, oare nu le plac?Dar ei ce-au facut cand erau mici?!

Hai sa va spun si intrebarea care nu-mi da pace,ca sa nu va plictisesc…: Copiii americanilor,francezilor sau ai italienilor,mananca si ei corcoduse verzi?! 🙂

Cand eram mici,abia asteptam sa se faca.Ne bateam cu ele,le mancam,le rupeam doar ca sa ne simtim noi bine,dar ne placeau!Oare asa se simt si copiii altor popoare atunci cand vad corcoduse verzi,sau la ei nu cresc?Aceste fructe,care se gasesc la noi pe toate drumurile,la ei sunt foarte rare?Sau lor nu le plac?

Oare copiii lor sunt prea preocupati de MC,Kfc sau Burger king si nu sunt atrasi de gandul ca s-au facut corcodusele?

Sunt atatea intrebari serioase….:)

”La noi, in cazul meu este Phoenix, Arizona, USA …. aici nu cresc si nici nu se poate cumpara ca nu se aduc fructe atit de rare!!! N-are nimic, si asa mi se termina rujul preferat si o sa trec oceanul in primavara la Paris sa-mi cumpar si incerc sa ma satur si de corcoduse, precis se vand in piata Duminica sau unde sa caut???”

Puteti cauta in Romania,va strang eu cateva pungi daca doriti…sar’na 🙂

~ de Habarnist pe Mai 17, 2010.

14 Răspunsuri to “Oare….?!”

  1. Eu si acum cand vad boambe ma reped la ele. Pur si simplu nu pot sa nu o fac. Cand eram mic stiam toti copacii pe de rost. Vorba ta boambele au mai multe intrebuintari pe langa faptul ca sunt bune de mancat :)) traiasca boambele si copilaria adevarata!!

  2. Hehe.. sunt bune acum cat sunt acre, adica necoapte. Apoi nu mai sunt asa bune :(. Nu stiu daca exista si in alte tari :)). Oricum aia nu stiu ce pierd :D.

  3. poi cat de des vezi portocale in pomi in tara noastra asa vad si ei corcoduse sau mere:) eu le adooor:D cand eram mica le mancam cu sare:)) ciudat dar..bun:D

  4. Eu stiu sigur ca in Germania nu sunt,iar o ruda de-a mea de acolo se ducea in Franta intr-o perioada anume la sarbatoarea „mirabelelor”( asa sunt numite in Franta:)) ).Mi s-a parut f tare tinand cont ca la noi ii intalnim pe toate santurile, iar aacolo au o sarbatoare a lor:P

  5. Stiu..am citit pe net..e ciudat..:d

  6. Corcodusele si zarzarele verzi sunt cele mai bune…. astept sa se usuce si ma duc in gradina sa-mi iau. (stau la bloc, am un zarzar amarat in gradina).

  7. Cum romanu’ o tine tot intr-o sarbatoare, daca poate, sa nu auda factoru’ de decizie ca imediat ce apare:
    „SARBATOAREA ZARZARELOR” si se declara zi nelucratoare. 😛

  8. vai m-ai omorat!!! deci cum poti sa pui asa o poza intr-un post in care vorbesti de lucruri asa sfinte? adica nu e de ajjuns ca ma amagesti din cuvinte? imi mai si arati? 😕 sa imi strangi si mie macar juma de sac si sa mi-l trimiti 😛 promit sa iti multumesc public 😀

  9. @simiyellow Pe la tn nu se gasesc?;)) ca la mine sunt o gramada…:d

  10. cateva pungi? pe gratis? ce naiba [-(

    :))

  11. @♦Daylight♦ Bn,bn…ii cer bani.Cat costa un kg de corcoduse verzi,ca eu n-am cumparat pana acum?:d

  12. eu zic sa faci totuswi o licitatie,care da mai mult 😀

  13. eu crescuta la fundulea…obisnuita cu ciresul din parc si corcodusul f bun din fata blocului andreei…mananc cirese acum de prin toti pomii constantei…ma sui pe geamuri la ore(desi avem grilaje ca doar de suntem copii speciali )sa bag in buzunare cat mai multe

  14. cirese si corcoduse

Lasă un răspuns

 
