Si cand ne-o fi mai rau…

Incerc sa ma trezesc si sa va povestesc ce am facut aseara.

In sfanta zi de sambata,am fost la un prieten acasa si am petrecut cu vin de casa,facut dupa o traditie veche din mosi stramosi(adica de la bunicul meu..), ambalat in sticle de foarte mare calitate(sticla de pepsi -2,5 l), inchis ermetic(cat poti strange dopul) si depozitat la un loc racoros si cu umiditate potrivita(in beciul scarii,langa bicicleta vecinului).

Petrecerea a inceput pe la ora 20, cand lumea inca se adapostea de ploaie, cu o discretie foarte mare si planuri marete. Mai exact am batut la usa,am tipat ”deschide ma” si am fost poftit in casa.De ce vorbesc la singular?

Pai…pentru ca am fost doar eu.Va aduceti aminte de ”o discretie foarte mare”…

Ce e mai frumos decat plecarea parintilor de acasa?!Si cand lipsesc si 2 zile…chef si voie buna.

Ne-am asezat crestineste pe 2 scaune, am dezvirginat sticla de vin si am turnat in pahare, alaturi de un strop de cola.Ne-am urat noroc,sanatate,bani,femei,locuri de munca,petreceri frumoase,botez de invidiat….si am inceput sa degustam paharele.

Si am degustat pret de cateva ore.Mai exact pana la ora 3 si jumatate, ora la care mersul pana la peco(aflat la 2 km de locul unde locuia gazda) ti se pare un lucru care trebuie facut pentru a continua petrecerea.

Si nu te duci sa bagi benzina masinii, te duci sa iei ceva care sa te unga pe suflet si sa strigi raspicat :”A meritat drumetia!”.

Petrecerea,mai bine zis…bauta in 2 persoane(nu era ziua nimanui,nu murise nimeni) a fost una foarte potrivita cu vremea de afara.

Mai este mult de povestit si subiectul este acelasi: ”sticle de bautura” ,asa ca…finalul petrecerii il puteti deduce si singuri.

Cu voia dumneavoastra,un habarnist in viata.

~ de Habarnist pe Mai 16, 2010.

3 Răspunsuri to “Si cand ne-o fi mai rau…”

  1. nush voua ,,da mie numai poza imi face pofta sa beau:)) hm..cand bem?:D

  2. adica doar voi doi ati facut asta;)):))

    io cum am alti prieteni n u am fost cu voi:))

  3. Salut! Vrei să facem schimb de link-uri? Site-urile mele sunt http://www.ejocuri-noi. ro şi http://www.versuri-tari. ro . Dacă vrei, trimite-mi un email pe adresa: contact_versuri@yahoo.com să ştiu dacă să-ţi adaug link-ul pe unul din site-uri. Mulţumesc. :d

Lasă un răspuns

 
