Unu’ scurt…

Gata si examenul…Cat de bine te simti cand stii ca ai scapat de unul si joi dai altul…

Ti se pare ca pana joi mai e foarte mult,ca merita sarbatorita trecerea peste acest examen,chiar daca nu s-a afisat rezulatul…

Iesi din sala si ti se pare ca toata lumea se uita la tine si spune : ”Uite-l si pe ala care a citit putin in ultima zi,care statea pe mess si scria pe blog…..si se asteapta sa ia.”

Daca eu nu sper,daca eu nu ma laud…atunci cine?!

App: Voi stiati filmul asta? E o secventaclick

~ de Habarnist pe Mai 10, 2010.

7 Răspunsuri to “Unu’ scurt…”

  1. buai..ia sa nu mai postezi despre examene k imi aduci aminte de ex mele:)) chiar cand termini sesiunea?

  2. Nu stiu,sunt habarnist!:d

  3. Okay, adauga-mi blogul astfel:

    Nume: Droguri101: Mituri, adevăruri şi pericole
    URL: http://www.droguri101.ro

    Trimite comentariu cum sa te adaug.

  4. Eu am ajuns la concluzia ca in tara noastra tot e in zadar. Oi avea eu o stare mai emonoida da’ zau ca viitoru-i negru :))

    Daca te intrebi ce legatura are comentariul meu cu postul tau…sa stii ca nici eu nu-s sigur =))

  5. Ajung cam greu in Bucuresti dar nu este imposibil🙂 poate chiar doua daca poti sa le duci.

  6. @Claudiu Savu Nu mi-e frica de o febra musculara…pt 2 lazi,merita..:))

  7. Salut, sunt interesat de un link exchange cu acest blog
    Intră şi vezi dacă bloguleţu meu se încadrează ceriţelor tale, iar dacă trece testu, lasă mesaj cu titlu care vrei să te trec şi adresa, să nu uit pe cine să trec

    Adresa : http://ceasuridemanabarbatesti.blogspot.com/
    Nume : Ceasuri

    ca de altfel mai am un blog cu PR mai mare….
    Titlu : Informatii
    Adresa : http://informatiinews.blogspot.com/

    aştept răspuns şi dacă vrei să faci doar cu unul dintre ele schimb🙂

    o zi cât mai bună

Lasă un răspuns

 
