Stresiunea..

Am inceput sesiunea,trist….In fiecare an parca ma ia pe nepregatite.Stai linistit la calculator,cu o cola langa tine si multa voie buna…si incepe lumea sa te sune.

”Baa..stiai ca peste 4 zile avem examen?Acum am auzit si eu..Da nu trebuia sa fie peste cateva saptamani,ani,decenii?!”

Nu conteaza in ce perioada a anului pica,in ce zi sau saptamana,mereu ‘cade mai devreme.’..

Si culmea e ca fetele din grupul ‘rebuturi’,mereu stiu ca trebuie sa se apuce de invatat cu 2 saptamani inainte de data X…Nu li se pare ca dam sesiunea prea devreme sau ca profa de info are mustata…

Dar noi,muritorii de rand,acesti trantori in cuibul vietii,mereu ne plangem….

Am dat doua examene pana acum,am unul maine si mai raman patru…

A murit cineva pana acum din cauza sesiunii?Mai multi au intrat in coma alcoolica dupa examene…Deci,merita sa risc! 🙂

Ps: Imi place faza cu ”Nu esti student daca nu ai restante..”.

~ de Habarnist pe Mai 9, 2010.

15 răspunsuri to “Stresiunea..”

  1. Foarte inspirată poza!

    Baftă! 🙂

  2. bafta ba …ca ne imbatam dupa aia..:))

  3. frate inseamna ca eu sunt super, mega, extra student cu restantele mele :((

  4. si ce daca suntem rebuturi? problem ?!? 😀

  5. @malpraxis Cate ai?asa de curiozitate…:d

  6. ehe eu pe 1 iunie incep:D ink nu ma stresez:D

  7. @silvia Te invidiez…:d

  8. mai ai 4,nu?

    vezi cate iei,si dam noi de baut :))

  9. @ ♦Daylight♦ Da..mai am 4..5 cu aia de maine 🙂
    Suna bine..:))

  10. Eu: 1) nu am inceput sesiunea, 2) oricand ar incepe, tot nepregatita sunt, 3) eu am 10 examene 4) ar trebui sa ma apuc de scris, ca mai am si proiecte de facut, 5) nu sunt emo, dar nici mult nu mai am in ritmul asta :))

  11. Exista portiunea link unde puteai sa ma intrebi.
    N-am nimic impotriva,spune-mi doar cum vrei sa te trec.

  12. Gata.S-a aranjat 🙂

  13. hehe…succes xD

  14. Multumesc :d

  15. I feel you man :)) si pe mine ma urmareste cosmarul asta

Lasă un răspuns

 
