Sunt eu greu de cap?

Mass primit pe id-ul blog_plictisit

Cum sa faci asa ceva? Exista cursuri sau scoli speciale care te invata astfel de limbaj?

Daca da,ne inscriem?

~ de Habarnist pe Mai 7, 2010.

14 Răspunsuri to “Sunt eu greu de cap?”

  1. Gen e tare nebuna :)) ..

  2. ce fetita proasta

  3. cine naiba este asta frate ca o am si eu in lista..si mircea si misteriosu’ :)) ne-a dat la toti add in aceeasi zi..cica schim bde liste

  4. @Dj Iulian Vreo pustoaica de 13-14 ani…lupta pentru putere!:d

  5. :)) culmea..si eu o am avut-o in lista da a primit rpd ignore
    oricum dusa tipa..sigur e una de 13-14 ani care crede k are lumea la picioare. si din pacate sunt multi/multe care sunt ca ea:) trist..

  6. servus…
    cred ca nu merita sa iti piezi prea mult vremea cu astfel de… manifestari, zau🙂
    cele bune!
    a… te-am adaugat in… blogotecă😉

  7. si pana la urma care era ideea massului?

  8. gen cum sa ai limbaj cat mai funky si mai „pa trend” pentru pustimea din ziua de azi. lame😐

  9. Pai da, asta`i noua moda. se duce dracu` limba romana … ma intreb ce cacat fac parintii lor …

  10. „gen : pt voi traiesc” da’ gen n-ar vrea ea sa traiasca sa ne faca noua altceva? zic😀

  11. Mi se pare foarte tare, la pitipoancele astea de la pubertate, faptul ca au niste emotii nejustificate si aiurea. Trec foarte repede de la o stare la alta si nu constientizeaza cat de penibile sunt.

  12. @Alecs Exact..:)

  13. moama frate ce specimene ai in lista @-)

  14. @kNut Tu nu ai?:)

Lasă un răspuns

 
