Prost cu calitati si planuri mari…

Fraţilor, stimaţi vizitatori, doamnelor, domnişoarelor şi domnilor, iubiţi prieteni, băăă…

Mi-am propus ca in cel mult 4 luni sa ajung pe locul 500 in Zelist. Stiti cum e, ‘Viata e grea,nu toti POATE’ , dar cu ajutorul vostru,al prietenilor si bunicilor…maritã incercat.Am mai auzit spunandu-se: ‘Am intrat pe blogul tau.Cati bani faci?’

Pai,tinand cont ca wordpressul nu-mi cere bonuri de masa si ca n-am reclame pe blog,ca in lume e criza si afarã bate vantul…nu imi iese nimic!

Ma multumesc sa stiu ca ati zambit la un post scris de mine,ca ati avut o erectie la ‘Fata saptamanii‘ (daca va mai ajuta ‘prietenul’..Stiti faza cu ‘Prietenul la nevoie se cunoaste.’ ) , ca rubrica ‘Prietenii mei’ a fost apreciata sau ca dati si voi o bere cand ne intalnim.

Vreau sa ies putin din aceasta  LABA-Liga Anonimilor din Blogosfera Actuala si sa facem un fel de blog al poporului(bani de televiziune n-am si nici tatã care se cacã bani).

Sper ca se poate…

În linii mari, cam despre asta ar fi vorba…

~ de Habarnist pe Mai 6, 2010.

9 Răspunsuri to “Prost cu calitati si planuri mari…”

  1. eu nu am avut nici o erectie la ,,fata saptamanii,,….
    sunt curioasa ce vei reusi..

  2. bafta!

  3. @malpraxis Ms…nu ma agit,dar sper sa fie bine🙂

  4. @scorpio72 La fete e mai greu…:-s

  5. Asa e… si eu inainte vroiam sa urc cat mai mult in Zelist dar mi-am dat seama ca e degeaba. Cat despre bani.. unii ma intreaba de 2 ori pe luna daca „imi iese ceva din blogu’ asta” insa euma bucur la acei 100 de oameni care intra zilnic si mai citesc cate ceva.. Nu stiu.. e mai bine sa scrii lucruri care chiar sunt interesante si te mai si amuza decat sa scrii ca a aparut nustiu ce update la XML 2000 Turbo sau chestii legate de politica. BIG UP !

  6. daaa…tinem mainile si picioarele sa reusesti:D de fapt mai bine dam clickuri :))
    app eu nu am avut succes la „fata saptamanii” :-j

  7. @blogarel Exact…:)

  8. eu am fost si pe 136, momentan sunt pe 161. habar nu am cum, dar e bine. Am ajuns de pe 136 pe 700, am scazut de la 700 la 400.

    e frumos cand ajungi in varf, e greu tare sa te mentii.

    Multa bafta, nu e greu deloc. Nici macar facebook si nici twitter nu am, ca sa ma promovez singura, deci eu zic ca se poate. neaparat!

  9. @Grapefruits Pai se poate,stiu.Oricum mi se pare cam dubios Zelist-ul..:d

Lasă un răspuns

 
