You’ve Got 0 friends…

Stateam azi si ma gandeam ce nebunie a produs acest facebook.Cred ca sunt singura persoana din lumea asta,care nu am cont,nu am ferma si nici prieteni virtuali.Culmea e ca nu inteleg acest fenomen.Hi-5 am,dar facebook-ul nu ma atrage.Nu inteleg care e smecheria daca ai mii de prieteni,daca te trezesti dimineata ca sa plantezi porumb,sa mai cumperi un tractor sau sa te mai bata soarele in cap…virtual.Toata lumea se joaca acest joculet, se excita daca ii creste graul pe camp,iar eu ma uit ca orbu pe habarnist.com..

Nu cred că oamenii pot socializa sincer din spatele unui monitor,ca se pot lega prietenii adevarate sau ca emotiile transmise prin niste semne de punctuatie sunt venite din suflet.

Sunt eu ciudat ca nu inteleg?Astept niste comentarii de la voi…

App:Daca nu stiti episodul din South Park..click aici

~ de Habarnist pe Mai 6, 2010.

19 Răspunsuri to “You’ve Got 0 friends…”

  1. sunt de acord cu tine…nici eu nu am facebook:));)

  2. @Larisa…bun venit in clubul oamenilor fara prieteni pe facebook :d

  3. extraordinar domne… si daca nu ai u ce?aa?:D
    1 la mana pe facebook ai un avantaj fata de hi5…daca u pui o poza si etichetezi pe cineva automat poza apare si pe profilul persoanei respective
    2 la mana…joculete sunt si pe hi5 cu gramada
    comentarii???;)):D

  4. Si hi5-ul si facebook-ul sunt o prostie…:d

  5. Vorbeam cu nişte colegi ieri despre facebook. La care un coleg: „Înainte, oamenii se trezeau de dimineaţă şi mergeau să muncească la câmp să aibă roade şi nu aveau tehnologie avansată. Acum, cu toată tehnologia, oamenii se trezesc să planteze porumb online” :)))

  6. de netlog nu ziceti nimic?:)))

  7. @shalimar Tare faza.:)))

  8. Uite, eu am facebook. De ce? Pentru ca nu aveam ce face intr-o zi. Joculetul cu ferma ma atras si pe mine cam o saptamana. Dupa, am uitat cu totul de vaci, hambar si recolta. Pana la urma ce preferi? Sa stai ca prostu’ si sa dai click ca sa iti muti personajul de colo-colo pe ecran, sau sa iesi in parc cu prietenii?
    Partea buna la facebook este ca poate fi folosit cam ca si Twitter-ul. Daca adaugi la prieteni vedete si ziaristi, poti spune ca esti la curent cu tot ce se mai petrece in „lumea mondena” (desi nu stiu cator oameni le pasa).
    Scuze ca am scris asa un roman, dar mi se pare interesant subiectul (apropo, am 14 ani). Pa-pa.

  9. @andradapavel Adevarat..are si cateva parti bune,dar si o gramada de lucruri care te pot face dependent…(jocul ala,sa adaugi prieteni..).
    Nu-i nimic..poti sa comentezi pana se termina ‘pixul’..:d

  10. deci…nu esti singurul care nu are cont pe facebook..uite cati nu au…si ma alatur si eu voua.nici pe h5 nu am…ce dracu sa fac peste tot?
    in schimb,fiul meu s-a facut,,taran,, sta sa culeaga la legume..de frica sa nu i le fure altii…ce tampenie.

  11. @scorpio72 A facut ravagii jocu’ ala..trist😐

  12. La hi5 am renuntat, iar pe facebook mai glumesc impreuna cu colegii. Iti mai omoara timpu’ daca stii cum sa-l folosesti.

  13. si eu care credeam ca sunt singura care nu e „la moda”…. la naiba. eu am avut facebook, hi5 si alte prostii din astea dar intr-o zi cand am vazut ca pierd prea mult timp facand nimic am inceput cu „cancel” in stanga „cancel” in dreapta pana am ramas doar cu mess-ul. dupa ceva timp mi-am facut blogul insa fara un scop anume, cand vreau scriu si 10 posturi cand nu iau pauza. ferma pe facebook in schimb te tine legat ca daca iti mor buruienile pe camp sau hanimalele in grada tragedie mare, afla tot poporu ca tu nu ai mai intrat de !!! 2 zile!!!!

  14. Nici pe mine nu m-a atras jocul ala. Primesc zeci de notificari de la cei din friendlist insa nici macar n-am avut curiozitatea sa vad cu ce se mananca

  15. Nu stiu daca are si parti bune Facebook-ul. De fapt Facebook-ul si Hi5-ul. Site-urile astea isi propun sa creeze dependenta, si reusesc, pentru ca bineinteles, e mai usor sa comunici cu cineva din spatele unui monitor. Mai ales ca mai nou toate ‘fetitele’ isi fac poze artistice, poze in care par fotomodele, sau baietii poze cu muschii, masinile, etc, „omitand” anumite defecte atat fizice cat si psihice. Mai nou pana si Cambridge si Shakespeare School din Anglia promoveaza la maxim site-urile astea, nu stiu din ce motiv, dar e de cacat. Generatiile urmatoare vor fi pline de copii antisociali si supraponderali 8-|.

  16. exact…

  17. Eu am si hi5, si facebook. Pe hi5 nu intru, pe facebook nu am poze, deci nu intru :)) Nu mai stiu de ce mi-am fct conturi :-J ideea e ca sunt nefolositoare, doar daca nu esti un trist incapabil sa socializeze. aaa…si South Park ruuulllzzz!! \m/

  18. Sunt perfect de acord cu voi, aceste 2 retele nu ajuta la absolut nimic. Si apropo, fain blogul.

  19. @Boogie MS mult🙂

Lasă un răspuns

 
